Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Cygan, Joanna"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Efektywność pracy zespołowej na podstawie dwóch firm
    (2014-05-22 14:31:00) Cygan, Joanna; Ujwary-Gil, Anna
    Głównym celem badawczym niniejszej pracy jest próba określenia czynników determinujących efektywność pracy zespołowej lub przeciwnie, jej brak, bazując tym samym na dwóch zespołach. Ponadto, istotną problematyką, poruszoną w tej pracy jest tematyka przywództwa i jego wpływu na funkcjonowanie zespołu. Jedną z głównych hipotez badawczych jest stwierdzenie, że możliwe jest wyznaczenie czynników, które wpływają na efektywność grupy. Możliwe jest także to, iż można określić pewne bariery w funkcjonowaniu zespołu. Co więcej, stwierdzono, iż zespół pracujący w jednym kraju, w jednej kulturze (w tym przypadku z Polski, sektor informatyczny), różni się nieco od zespołu pracującego w kulturze wielonarodowościowej (zespół w Niemczech, sektor bankowy). Zatem za pomocą wyników uzyskanych z metody badawczej, jaką był kwestionariusz stworzony na potrzebę niniejszej pracy, zanalizowano i porównano dwa zespoły, które pracują w różnorodnych kulturach organizacyjnych, odmiennych państwach i innych sektorach przemysłowych. Podsumowując powyższe, dowiedziono, że obydwa zespoły cechuje wiele podobieństw, a tym samym różne faktory wpływają na funkcjonowanie badanych zespołów. Mając to na uwadze można stwierdzić, że niniejsza prezentacja poniekąd dowiodła hipotez i głównych celów badawczych.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zapobieganie wypadkowości na stacji paliw w firmie X
    (2011-06-24 17:06:40) Cygan, Joanna; Piekarz, Halina
    Celem pracy jest dokonanie analizy przypadku i pogłębienie wiedzy z zakresu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy na stacji paliw, mając na uwadze w głównej mierze aspekt wypadkowości i jej prewencji. Ze względu na fakt, iż na pojęcie zarządzania składa się kolejno planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie, ta ostatnia dziedzina, czyli kontrola działań wydaje się być tutaj niezmiernie istotną i niezbędną w procesie pracy i zarządzaniu BHP. Praca obejmuje swym zasięgiem bardzo dynamiczny sektor paliwowy, a dokładnie stacje paliw, ponieważ jest on jednym z tych sektorów gospodarki, które mają ogromny wpływ na sytuację społeczeństwa i kraju, a szczególnie na kształtowanie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. Dlatego tak kluczowe jest poznanie specyficznych warunków procesu pracy, przestrzeganie zasad BHP i ciągłe doskonalenie sposobów zarządzania w tej dziedzinie. Jednak celem pracy jest nie tylko poznanie i uświadamianie z zakresu zasad i przepisów BHP, ale też ukazanie zagadnienia zarządzania jako działania synergicznego, które jest niezwykle kompleksowe i które winno służyć zarówno dobru pracowników, przedsiębiorstwa, jak i ogółu społeczeństwa.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi