Przeglądaj wg Autor "Czapla, Katarzyna"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Produkt marketingowy na podstawie wybranych hoteli butikowych w Polsce(2014-11-15 12:34:55) Czapla, Katarzyna; Głuc, KrzysztofNiniejsza praca poświęcona jest produktowi marketingowemu, jako podstawowemu narzędziu zdobywania klienta oraz budowania przewagi konkurencyjnej. Produkt marketingowy został przybliżony z perspektywy polskich hoteli butikowych oraz niszy, którą wypełniają na współczesnym rynku hotelarskim. Praca opisuje znaczenie marketingu w działalności przedsiębiorstw oraz definiuje podstawowe zagadnienia z tego tematu. Niniejsze opracowanie porusza również problem oddziaływa marketingu mix oraz skoordynowanych działań marketingowych, które determinują efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw. Opisuje także kwestie związane z produktem, począwszy od charakterystyki faz jego cyklu życia po aspekty związane z wykorzystaniem produktu w strategii działania firmy. Zagadnienie produktu marketingowego jest rozpatrywane z perspektywy branży hotelarskiej, na podstawie charakterystyki trzech wybranych hoteli butikowych w Polsce tj.: Hotelu Blow Up Hall w Poznaniu , Hotelu Le Regina w Warszawie oraz No Name Luxury Hotel & Spa. Omawiane hotele butikowe zaprezentowane zostały jako produkty niszowe, czyli specyficzna forma produktu marketingowego, skierowanego do określonego segmentu klientów. W ten sposób ukazano znaczenie produktu marketingowego w działalności przedsiębiorstw branży hotelarskiej.