Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Czapla, Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Produkt marketingowy na podstawie wybranych hoteli butikowych w Polsce
    (2014-11-15 12:34:55) Czapla, Katarzyna; Głuc, Krzysztof
    Niniejsza praca poświęcona jest produktowi marketingowemu, jako podstawowemu narzędziu zdobywania klienta oraz budowania przewagi konkurencyjnej. Produkt marketingowy został przybliżony z perspektywy polskich hoteli butikowych oraz niszy, którą wypełniają na współczesnym rynku hotelarskim. Praca opisuje znaczenie marketingu w działalności przedsiębiorstw oraz definiuje podstawowe zagadnienia z tego tematu. Niniejsze opracowanie porusza również problem oddziaływa marketingu mix oraz skoordynowanych działań marketingowych, które determinują efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw. Opisuje także kwestie związane z produktem, począwszy od charakterystyki faz jego cyklu życia po aspekty związane z wykorzystaniem produktu w strategii działania firmy. Zagadnienie produktu marketingowego jest rozpatrywane z perspektywy branży hotelarskiej, na podstawie charakterystyki trzech wybranych hoteli butikowych w Polsce tj.: Hotelu Blow Up Hall w Poznaniu , Hotelu Le Regina w Warszawie oraz No Name Luxury Hotel & Spa. Omawiane hotele butikowe zaprezentowane zostały jako produkty niszowe, czyli specyficzna forma produktu marketingowego, skierowanego do określonego segmentu klientów. W ten sposób ukazano znaczenie produktu marketingowego w działalności przedsiębiorstw branży hotelarskiej.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi