Przeglądaj wg Autor "Czarnik, Dariusz"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Proces Kształtowania Wizerunku Marki na przykładzie Coca-Cola(2011-02-25 21:54:09) Czarnik, Dariusz; Piekarz, HalinaCelem pracy jest przedstawienie zagadnień sfery kształtowania wizerunku marki, ze szczególnym uwzględnieniem promocyjnych elementów wpływających na wizerunek marki. Rozdział pierwszy poświęcony jest definicji, istocie i funkcji marki omówiono również tożsamość i wizerunek marki. W rozdziale drugim opisano czynniki wpływające na wizerunek marki czyli, organizacja marketingowa przedsiębiorstwa, w kolejnym podrozdziale opisano promocje jako podstawowy element wpływający na wizerunek marki oraz instrumenty promotion - mix a wizerunek marki. Dyskusje na temat strategii kształtowania wizerunku marki Coca-Cola, potrzeba kształtowania wizerunku marki, pozycja marki Coca-Cola, analiza wizerunku marki Coca-Cola i ocena strategiczna jej kształtowania zawarte są w rozdziale trzecim.