Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Czernecka, Marzena"

Teraz wyświetlane 1 - 3 z 3
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza dochodów i wydatków Gminy Korzenna
    (2011-02-28 15:30:50) Czernecka, Marzena; Cwynar, Wiktor
    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie gospodarki finansowej Gminy Korzenna jej dochodów, realizowanych zadań oraz środki pozyskania funduszy na ich realizację w latach 2006-2009. Praca składa się ze wstępu, trzech rozdziałów i zakończenia. Informacje dotyczące teoretycznej części pracy zostały zaczerpnięte w oparciu o literaturę z zakresu samorządu terytorialnego oraz finansów publicznych, a także w oparciu o różne ustawy. W części praktycznej, dotyczącej gospodarki finansowej Gminy wykorzystano informacje na postawie sprawozdań z wykonywania budżetu Gminy Korzenna w latach 2006-2009.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Diagnoza struktury organizacyjnej na przykładzie Banku Pekao S.A. oddział Zakopane
    (2011-12-15 10:35:52) Czernecka, Marzena; Łyszczarz, Halina
    Struktura organizacyjna stanowi całokształt różnorodnych elementów (wraz z ich powiązaniami) występujących w organizacji, którymi są min. stanowiska pracy, komórki oraz wszelkie jednostki organizacyjne. Jest bardzo ważnym elementem odpowiadającym za efektywność każdej organizacji. Nieprawidłowe ukształtowanie rozwiązania strukturalnego naraża na obniżenie skuteczności realizowanych zadań. Diagnoza struktury organizacyjnej polega więc na wykrywaniu defektów oraz ustaleniu przyczyn i efektywnego wpływu na działalność organizacji. Realizacja badania diagnozy struktury organizacyjnej Banku Pekao S.A. oddział Zakopane odbyła się za pomocą ankiet skierowanych do pracowników banku oraz dzięki przeprowadzeniu wywiadów z kadrą kierowniczą. Celem badania było wykazanie czy obecna struktura organizacyjna w pełni odzwierciedla cele zawarte w misji Banku Pekao S.A. oraz czy pozwala na poprawną ich realizację. Diagnoza wykazała następujące nieprawidłowości w efektywnym funkcjonowaniu banku: 1. Organizacja pracy; 2. Organizacja zarządzania zasobami ludzkimi; 3. Centralizacja uprawnień decyzyjnych; 4. System informacyjny; 5. Organizacja działalności funkcji obsługowych i doradczych. W efekcie zaproponowano zmiany w organizacji wewnętrznej Banku Pekao S.A: • Usprawnienie realizacji zadań; • Poprawa zarządzania zasobami ludzkimi; • Zmniejszenie stopnia decentralizacji uprawnień decyzyjnych; • Poprawa systemu informacyjnego; • Usprawnienie funkcji obsługi i doradztwa. Struktura organizacyjna jest więc kluczowym elementem w poprawnym funkcjonowaniu danej organizacji. Poprzez przeprowadzoną diagnozę struktury organizacyjnej możemy zobaczyć jak wiele czynników wpływa na rozwiązanie strukturalne i co można ulepszyć bądź zmienić by struktura zapewniła efektywność organizacji.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Doskonalenie jakości obsługi klienta w administracji samorządowej na przykładzie Urzędu Miasta Zakopane
    (2014-04-03 14:21:09) Czernecka, Marzena; Sidor, Maria
    Wdrożenie systemu zarządzania jakością w administracji samorządowej daje możliwość zwiększenia skuteczności działania. Odbywa się to poprzez wyeliminowanie działań niepotrzebnych i procesów powielanych w pracy urzędu. Zapobiega powstałym problemom i niezgodnościom oraz zapewnia pracownikom urzędu przejrzysty i zrozumiały zakres uprawnień, obowiązków i odpowiedzialności. Badania empiryczne przeprowadzono w Urzędzie Miasta Zakopane w trzech etapach. Zastosowano kwestionariusz ankiety i wywiady bezpośrednie. Analiza wyników obnażyła obszary, na których konieczne jest wprowadzenie usprawnień i zmian, głównie w zakresie: struktury organizacyjnej, sprawnego przepływu informacji, komunikacji wewnątrzorganizacyjnej, obsługi klientów, strony internetowej i obsługi petentów drogą elektroniczną,. Pracę Urzędu Miasta Zakopane oceniono korzystnie. Pracownicy dokonują wszelkich starań, aby jakość świadczonych usług była na wysokim poziomie. Można zatem stwierdzić, że Urząd Miasta Zakopane pozytywnie kreuje i umacnia swój wizerunek, jako dobrze zarządzającej organizacji.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi