Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Czorny Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Uwarunkowania psychologiczne reklamy
    (2006) Czorny Anna; Serwacki, Jerzy
    Media bezsprzecznie determinują wiele aspektów ówczesnego świata. Kształtują życie nie tylko poszczególnych jednostek, ale również wpływają na zachowania i postawy społeczeństw oraz odgrywają zasadniczą rolę w istnieniu i funkcjonowaniu zarówno małych przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji o światowym zasięgu. Głównym celem niniejszej pracy jest ukazanie wagi przekazu reklamowego, a w szczególności skoncentrowanie się i uświadomienie jak istotną rolę w tworzeniu reklamy odgrywa nauka jaką jest psychologia i prawa nią rządzące. Ponadto, głównym celem części badawczej było określenie w jaki sposób współcześnie postrzega przekaz reklamowy typowy odbiorca, jaki jest wpływ reklamy na decyzje konsumenckie, a także przeanalizowanie psychologicznych uwarunkowań reklamy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi