Przeglądaj wg Autor "Czorny Anna"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Uwarunkowania psychologiczne reklamy(2006) Czorny Anna; Serwacki, JerzyMedia bezsprzecznie determinują wiele aspektów ówczesnego świata. Kształtują życie nie tylko poszczególnych jednostek, ale również wpływają na zachowania i postawy społeczeństw oraz odgrywają zasadniczą rolę w istnieniu i funkcjonowaniu zarówno małych przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji o światowym zasięgu. Głównym celem niniejszej pracy jest ukazanie wagi przekazu reklamowego, a w szczególności skoncentrowanie się i uświadomienie jak istotną rolę w tworzeniu reklamy odgrywa nauka jaką jest psychologia i prawa nią rządzące. Ponadto, głównym celem części badawczej było określenie w jaki sposób współcześnie postrzega przekaz reklamowy typowy odbiorca, jaki jest wpływ reklamy na decyzje konsumenckie, a także przeanalizowanie psychologicznych uwarunkowań reklamy.