Przeglądaj wg Autor "Dachowska, Anna"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Wykorzystanie kreatywności w tworzeniu niestandardowych form reklamy na przykładzie ambient mediów(2011-09-12 12:37:37) Dachowska, Anna; Ujwary-Gil, AnnaNiniejsza praca magisterska zawiera różnorodne aspekty reklamy, ze szczególnym uwzględnieniem ambient mediów oraz pojęcia kreatywności i innowacyjności w reklamie. Przedstawiono przykłady wykorzystania nowych technologii oraz kreatywnych pomysłów w reklamie. Przeprowadzono szczegółowe badania, które miały na celu weryfikację postawionych hipotez. Hipoteza pierwsza zakłada, że społeczeństwo woli tradycyjną reklamę od reklamy niestandardowej. Kolejna, odnosi się do wpływu reklamy niestandardowej na podświadomość odbiorcy. Ostatnia hipoteza, dotyczy podatności badanych osób na treści płynące z reklam. Badania zostały przeprowadzone drogą elektroniczną z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety, jako narzędzia badawczego. Podmiotem przeprowadzonych badań były osoby zróżnicowane pod względem płci, wieku, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz sytuacji materialnej. Struktura różnorodności podmiotu miała na celu zebranie wartościowych i rzetelnych wyników. Rezultatem przeprowadzonych badań, były skonstruowane szczegółowe wnioski, opierające się na analizie odpowiedzi respondentów.