Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Delong, Ewelina"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Sprzedaż bezpośrednia jako instrument strategii marketingowej na przykładzie firmy Avon Cosmetics Polska
    (2014-12-20 22:01:51) Delong, Ewelina; Lizak, Jadwiga
    Niniejsza praca licencjacka zawiera rozważania na temat skuteczności wykorzystywania technik sprzedaży bezpośredniej na przykładzie Avon Cosmetics Polska. W celu dokonania analizy zgłębiono wiedzę zawartą w literaturze, oraz przeprowadzono badania marketingowe, których istotą była identyfikacja opinii na temat sposobu sprzedaży stosowanej przez firmę. Badania miały charakter lokalny i zostały przeprowadzone w Internecie, na próbie 100 respondentów (kobiet). W badaniu zastosowano metodę ankiety, a jako narzędzie badawcze posłużył internetowy kwestionariusz. Analiza wyników potwierdziła postawione hipotezy, dotyczące znaczenia firmy na rynku, oraz skuteczności stosowanych przez nią technik sprzedaży. Odpowiedziała także, na najważniejsze pytanie, dotyczące lojalności klientek w stosunku do Avon Cosmetics Polska. Przedstawione wyniki wskazują, iż w sprzedaży bezpośredniej, należy starannie wybierać stopień wykorzystywania możliwości jakie udostępnia. Nadmiar lub niedobór może spowodować skutek odwrotny od zamierzonego i zniechęcić klientelę do dalszej współpracy z przedsiębiorstwem.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi