Przeglądaj wg Autor "Delong, Ewelina"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Sprzedaż bezpośrednia jako instrument strategii marketingowej na przykładzie firmy Avon Cosmetics Polska(2014-12-20 22:01:51) Delong, Ewelina; Lizak, JadwigaNiniejsza praca licencjacka zawiera rozważania na temat skuteczności wykorzystywania technik sprzedaży bezpośredniej na przykładzie Avon Cosmetics Polska. W celu dokonania analizy zgłębiono wiedzę zawartą w literaturze, oraz przeprowadzono badania marketingowe, których istotą była identyfikacja opinii na temat sposobu sprzedaży stosowanej przez firmę. Badania miały charakter lokalny i zostały przeprowadzone w Internecie, na próbie 100 respondentów (kobiet). W badaniu zastosowano metodę ankiety, a jako narzędzie badawcze posłużył internetowy kwestionariusz. Analiza wyników potwierdziła postawione hipotezy, dotyczące znaczenia firmy na rynku, oraz skuteczności stosowanych przez nią technik sprzedaży. Odpowiedziała także, na najważniejsze pytanie, dotyczące lojalności klientek w stosunku do Avon Cosmetics Polska. Przedstawione wyniki wskazują, iż w sprzedaży bezpośredniej, należy starannie wybierać stopień wykorzystywania możliwości jakie udostępnia. Nadmiar lub niedobór może spowodować skutek odwrotny od zamierzonego i zniechęcić klientelę do dalszej współpracy z przedsiębiorstwem.