Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Dobosz, Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wpływ reklamy na decyzje nabywcze konsumentów
    (2015-09-25 19:11:14) Dobosz, Anna; Gwiżdż, Andrzej
    Niniejsza praca obejmuje zespół zagadnień dotyczących reklam. Omówione zostały podstawowe rodzaje i formy reklamy. Zaprezentowano również psychologiczne mechanizmy reklamy oraz zachowania konsumenckie na rynku. Ponadto, scharakteryzowano sieć telefonii komórkowej Play. Przedstawiono oferowane produkty i usługi Play oraz strategię reklamową prowadzoną przez sieć. Celem pracy magisterskiej była analiza oddziaływania reklam na konsumenta. Do zgromadzenia danych posłużono się ankietą skierowaną do klientów centrum handlowego w Nowym Sączu. W badaniach uczestniczyło 50 osób. Podstawowy rezultat badań stanowi potwierdzenie hipotez o wpływie reklam na decyzje konsumenta. Z badań wynika, iż największą rolę w podejmowaniu decyzji o zakupie odgrywa reklama telewizyjna. Według badanych reklama manipuluje odbiorcą, natomiast najbardziej podatne na działanie reklam są dzieci. Reklama przyciąga uwagę odbiorcy oraz zachęca konsumentów do zakupu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi