Przeglądaj wg Autor "Dobosz, Anna"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Wpływ reklamy na decyzje nabywcze konsumentów(2015-09-25 19:11:14) Dobosz, Anna; Gwiżdż, AndrzejNiniejsza praca obejmuje zespół zagadnień dotyczących reklam. Omówione zostały podstawowe rodzaje i formy reklamy. Zaprezentowano również psychologiczne mechanizmy reklamy oraz zachowania konsumenckie na rynku. Ponadto, scharakteryzowano sieć telefonii komórkowej Play. Przedstawiono oferowane produkty i usługi Play oraz strategię reklamową prowadzoną przez sieć. Celem pracy magisterskiej była analiza oddziaływania reklam na konsumenta. Do zgromadzenia danych posłużono się ankietą skierowaną do klientów centrum handlowego w Nowym Sączu. W badaniach uczestniczyło 50 osób. Podstawowy rezultat badań stanowi potwierdzenie hipotez o wpływie reklam na decyzje konsumenta. Z badań wynika, iż największą rolę w podejmowaniu decyzji o zakupie odgrywa reklama telewizyjna. Według badanych reklama manipuluje odbiorcą, natomiast najbardziej podatne na działanie reklam są dzieci. Reklama przyciąga uwagę odbiorcy oraz zachęca konsumentów do zakupu.