Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Dominik Sebastian"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Fazy życia produktu a strategie marketingowe wykorzystywane przez Cementownię "Ożarów" S.A.
    (2003) Dominik Sebastian; Rawski, Marek
    W czasie życia produktu, przedsiębiorstwo kilkakrotnie przeformułowuje swoją strategię marketingową. Nie tylko zmieniają się uwarunkowania ekonomiczne, a konkurenci rozpoczynają nowe ataki, ale w dodatku produkt przechodzi przez nowe stadia zainteresowania i wymagań kupującego. W konsekwencji przedsiębiorstwo musi planować kolejne strategie odpowiadające każdej fazie cyklu życia produktu. Przedsiębiorstwo ma nadzieje przedłużyć życie produktu i zwiększyć jego rentowność, chociaż wie, że produkt nie będzie istniał wiecznie. Celem niniejszej pracy jest identyfikacja związków pomiędzy stosowanymi strategiami marketingowymi a fazą życia produktu oraz odpowiedziami na trzy pytania:, Co to jest cykl życia produktu? Jakie strategie marketingowe są odpowiednie w poszczególnych fazach cyklu życia produktu? W jaki sposób przebiega ewolucja rynków i jakie strategie marketingowe są dla nich odpowiednie?

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU