Przeglądaj wg Autor "Dominik Sebastian"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Fazy życia produktu a strategie marketingowe wykorzystywane przez Cementownię "Ożarów" S.A.(2003) Dominik Sebastian; Rawski, MarekW czasie życia produktu, przedsiębiorstwo kilkakrotnie przeformułowuje swoją strategię marketingową. Nie tylko zmieniają się uwarunkowania ekonomiczne, a konkurenci rozpoczynają nowe ataki, ale w dodatku produkt przechodzi przez nowe stadia zainteresowania i wymagań kupującego. W konsekwencji przedsiębiorstwo musi planować kolejne strategie odpowiadające każdej fazie cyklu życia produktu. Przedsiębiorstwo ma nadzieje przedłużyć życie produktu i zwiększyć jego rentowność, chociaż wie, że produkt nie będzie istniał wiecznie. Celem niniejszej pracy jest identyfikacja związków pomiędzy stosowanymi strategiami marketingowymi a fazą życia produktu oraz odpowiedziami na trzy pytania:, Co to jest cykl życia produktu? Jakie strategie marketingowe są odpowiednie w poszczególnych fazach cyklu życia produktu? W jaki sposób przebiega ewolucja rynków i jakie strategie marketingowe są dla nich odpowiednie?