Przeglądaj wg Autor "Drwal, Ewelina"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Wpływ działalności marketingowej na funkcjonowanie banku BGŻ w Tarnowie(2012-09-30 23:30:23) Drwal, Ewelina; Mikulec, MarekNiniejsza praca ma na celu wyszczególnienie działań marketingowych prowadzonych przez Bank BGŻ, a także ukazanie ich wpływu na funkcjonowanie tegoż banku przez okres 4 kolejnych lat. W tym celu została przeprowadzona analiza realizowanych działań marketingowych odnotowywanych na stronie internetowej BGŻ. Wielu informacji dostarczyła również bezpośrednia rozmowa z pracownikiem placówki w Tarnowie. Wnioski z badań okazują się jednoznaczne potwierdzać założone przez autorkę hipotezy – realizacja działań marketingowych jest niemal koniecznością. Sukcesem owocują jednak działania prowadzone w sposób konsekwentny, przemyślany i precyzyjnie dobrany. Punktem wyjścia wszelkich przedsięwzięć powinien być konsument, ponieważ to on stanowi wartość nadrzędną. Marketing jako wielokanałowe działania ma służyć nie tylko zdobyciu klienta ale również zatrzymaniu go przy danej ofercie. Bank BGŻ będący liderem dla sektora rolno – spożywczego ma w zamiarze rozwinąć sieć bankowości internetowej co z pewnością zwiększy poziom zysków i znacząco urozmaici proponowaną ofertę. BGŻ wychodzi naprzeciw potrzebom i wymaganiom konsumenta o czym świadczą coraz to lepsze wyniki. Nie podlega również wątpliwości, iż pomocne w tym celu będą prowadzone na coraz większą skalę działania marketingowe.Pozycja Wpływ i znaczenie psychologicznych cech osobowościowych negocjatora policyjnego na rozwiązywanie konfliktów(2009-09-13 11:03:14) Drwal, Ewelina; Głuc, KrzysztofW pracy starano się udowodnić, jakie predyspozycje psychologiczne winien mieć wspomniany negocjator. Dążono do wykazania jak istotny jest wpływ cech osobowościowych negocjatora policyjnego na rozwiązywanie konfliktów i prowadzenie negocjacji. Pierwszy rozdział obejmuje informacje odnośnie samego procesu negocjacji. Zawiera on definicję pojęcia, podział na fazy oraz szczegółowe rozplanowanie zdarzeń, jakie mają bądź też mogą mieć miejsce podczas trwania każdej z nich. Początkowy rozdział mieści również informacje dotyczące źródeł konfliktów oraz najczęstsze ich przyczyny. Przybliżenie pojęcia negocjacji to także wyróżnienie stylów negocjowania, a zatem podział na dominację, wycofanie, unikanie oraz kompromis. Rozdział ten zawiera istotną wzmiankę na temat etapu przygotowania do negocjacji. Drugi rozdział zawiera szczegółowe objaśnienie zastosowanej w pracy metody badawczej, jaką jest wywiad pogłębiony. Wyszczególnione zostają tu charakterystyczne dla tej metody cechy, jakimi są indywidualność i kameralny wydźwięk. Wywiad pogłębiony to indywidualna rozmowa z osobą szczególnie zapoznaną z omawianym tematem, w niniejszym przypadku jest to nieetatowy negocjator policyjny. W drugim rozdziale starano się przybliżyć osobowość, cechy charakteru oraz niezbędne umiejętności, bez których wypełnianie podstawowych obowiązków przez negocjatora było by wręcz niemożliwe. Drugi podrozdział ma na celu przybliżenie kluczowych i zasadniczych błędów popełnianych podczas trwania negocjacji. Trzeci rozdział to przede wszystkim osobiste wnioski i relacja z przeprowadzonego wywiadu z negocjatorem policyjnym. Bazując na przeprowadzonym wywiadzie przedstawiono predyspozycje idealnego negocjatora. Starano się zaprezentować, na czym polega praca i pełnienie tak odpowiedzialnej funkcji. Jednak głównym celem było przedstawienie powiązań pomiędzy indywidualnymi cechami osobowościowymi a umiejętnością rozwiązywania konfliktów i prowadzenia negocjacji. Ukazanie osobowości i temperamentu negocjatora znacznie ułatwia przybliżenie wyznaczników poprawnych negocjacji. Ostatnia część pracy to końcowe wnioski i podsumowanie wszystkich rozdziałów.