Przeglądaj wg Autor "Drzymuchowski, Marcin"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Marketing w czasach kryzysu gospodarczego(2012-09-28 14:48:06) Drzymuchowski, Marcin; Stach, PrzemysławW obecnych czasach, niezwykle ważne dla przedsiębiorstw jest nie tylko umiejętne dobranie strategii marketingowej i bycie elastycznym wobec zmian zachodzących na rynku, ale też przeciwdziałanie niekorzystnym zmianom jakie może owe przedsiębiorstwo napotkać podczas swojej działalności. Odpowiednie działania analityczne i kontrolne, pozwolą na wczesne zdiagnozowanie nadchodzącego kryzysu, a należyte zarządzanie strategiczne, stworzy możliwość nie tylko skutecznego przeciwdziałania nadchodzącemu kryzysowi i minimalizowaniu jego skutków, ale także wzmocni pozycję firmy na rynku. Niniejsza praca naukowa, porusza problematykę związaną z prawidłowym funkcjonowaniem i rozwojem przedsiębiorstwa w czasach kryzysu, przedstawia mechanizmy kształtujące rynek i otoczenie konkurencyjne firmy; opisuje zależności zachodzące pomiędzy podmiotami na rynku: konsumentami, konkurencją, organami państwowymi i urzędami regulacyjnymi. Autor na podstawie analizy przedsiębiorstwa znajdującego się w kryzysie, próbuje poznać przyczyny i działania odpowiedzialne za jego niekorzystną sytuację.