Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Dudek, Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    „Wybrane działania marketingowe i ich wpływ na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie firmy rhSPORT Centrum Narciarstwa i Sportu”
    (2013-09-06 17:47:34) Dudek, Katarzyna; Reśko, Dariusz
    Celem pracy jest przedstawienie i analiza wybranych działań marketingowych stosowanych w sektorze MŚP oraz podjęcie próby określenia ich wpływu na rozwój firmy. Badanie przeprowadzono na przykładzie mikroprzedsiębiorstwa rhSPORT Centrum Narciarstwa i Sportu. W pracy postawiono tezy mówiące o konieczności stosowania działań marketingowych przez firmy z sektora MŚP, o potrzebie jak najszerszej gamy tych działań oraz o związku i wpływie marketingu na rozwój firmy. Postawiono także hipotezy mówiące o działaniach czy okolicznościach marketingowych, które są warunkiem poprawy wskaźników rozwoju firmy, ale i zastrzeżenie, że nie da się określić wpływu niektórych działań marketingowych na rozwój firmy. W pracy przedstawiono podstawowe koncepcje marketingowe oraz definicję rozwoju firmy. Ponadto, scharakteryzowano sektor małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce oraz specyfikę ich marketingu. Zaprezentowano badaną firmę, wybrane działania marketingowe oraz analizę badań ankietowych i innych danych statystycznych z lat 2002-2013. W końcu, podjęto próbę określenia wpływu działań marketingowych na wzrost wskaźników rozwoju firmy. W podsumowaniu i wnioskach autor stwierdza, że niektóre działania marketingowe mają czy mogą mieć znaczący wpływ na rozwój firmy, podczas gdy inne tylko nieznaczny lub nieokreślony. Problematyka będąca przedmiotem pracy może mieć znaczenie dla metod zarządzania marketingowego polskich firm z sektora MŚP.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi