Przeglądaj wg Autor "Dudowicz Jolanta"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Strategie marketingowe banków na przykładzie PKO BP S.A. w Tarnowie(2003) Dudowicz Jolanta; Misiołek, KrzysztofPowszechna Kasa Oszczędności jest instytucją posiadającą bogatą tradycję bankową. PKO jest bankiem polskim, co zapewnia stabilność i pewność na polskim rynku. Funkcjonuje pod tą nazwą od początku 1950 roku – jako instytucja Pocztowej Kasy Oszczędności założonej w 1919 roku. W okresie 1975 – 1987 włączona została do narodowego Banku Polskiego, z zachowaniem tradycyjnej nazwy PKO. Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna posiada najbardziej rozbudowaną sieć placówek na obszarze całego kraju: oddziałów i agencji działających w większych zakładach pracy, małych miejscowościach, osiedlach mieszkaniowych. Jest bankiem oszczędnościowo – kredytowym i dewizowym, zakres działalności oraz struktura organizacyjna Banku ulegały wielu zmianom, związanych z koniecznością ich dostosowania do potrzeb klientów, ciągle rozszerzającego się zakresu działań stawianych przed Bankiem. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie strategii marketingowych banku.