Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Dunajski Janusz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Analiza działań marketingowych realizowanych przez Otwarty Fundusz Emerytalny "Pocztylion"
    (2002) Dunajski Janusz; Rawski, Marek
    Ustawa z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 59,poz.344) zapoczątkowała wiele zmian w funkcjonowaniu rynku ubezpieczeń w Polsce. Powstało wiele nowych firm ubezpieczeniowych, a co za tym idzie konieczność zdobywania i utrzymywania klienta. Pozyskiwaniem klientów i troską o ich długoletnie przywiązanie do firmy zajmuje sobie marketing. Celem niniejszej pracy jest przybliżenie idei reformy, a przede wszystkim ocena działań marketingowych w ubezpieczeniach na przykładzie Otwartego Funduszu Emerytalnego Pocztylion. Przypomniano zasady przyznawania i ustalania wysokości emerytur obowiązujących do roku 1998, oraz dokonano wprowadzenia do nowego Systemu Ubezpieczeń Społecznych. Zaprezentowano sylwetkę OFE „Pocztylion” – jego udziałowców, prowizje, opłaty, pracowników, mocne i słabe strony oraz ukazano zastosowanie elementów marketingu w ubezpieczeniach, a w szczególności w Otwartym Funduszu Emerytalnym Pocztylion.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi