Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Dymek, Bartosz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wdrożenie i wykorzystanie systemu informatycznego CRM na przykładzie firmy Pro Vita
    (2012-07-02 14:47:41) Dymek, Bartosz; Moczurad, Włodzimierz
    Celem pracy jest analiza stanu firmy przed i po wdrożeniu systemu CRM oraz ocena tego, jak zastosowany system informatyczny wpłynął na relację z klientami. W pracy przyjęto następujące hipotezy badawcze: • jakość obsługi klienta poprawiła się po wdrożeniu systemu CRM w firmie; • system CRM miał wpływ na wzrost przychodów w firmie; • implementacja systemu CRM miała wpływ na jakość planowania sprzedaży oraz akcji marketingowych; • system CRM wpłynął na jakość integracji zespołu firmy. W pierwszym rozdziale swojej pracy chciałbym zaprezentować ogólne informacje na temat systemów CRM, jego historię oraz zasady działania oraz informacje dotyczące metodologii wdrażania systemu w przedsiębiorstwie. Drugi rozdział poświęcony jest procesowi wdrażania systemu CRM w firmie ProVita. W tym rozdziale zostały przedstawione etapy poprawnego wdrożenia gotowego systemu CRM oraz problemy z tym związane, jak również adaptacji istniejących w firmie narzędzi i systemów informatycznych do współpracy z nowym systemem. Rozdział trzeci ma na celu przedstawienie stanu funkcjonowania firmy ProVita przed i po wdrożeniu systemu CRM. W tym celu zostały przeprowadzone badania za pomocą ankiety, co pozwoliło w przejrzysty sposób przedstawić zmiany, które zaszły w procesach sprzedażowych oraz zarządzaniu informacjami o kliencie. System CRM funkcjonujący w firmie Pro Vita w znaczący sposób podniósł efektywność i komfort pracy zatrudnionego zespołu, co przełożyło się na skrócenie czasu poświęcanego na rutynowe czynności administracyjne, zwiększeniu się efektywności akcji marketingowych oraz skuteczność sporządzanych ofert oraz oszczędności czasu wymaganego do planowania wizyt u klientów czy wymianie informacji pomiędzy personelem.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi