Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Dynowska, Ewa"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    System zapewnienia jakości na przykładzie przedsiębiorstwa Wiśniowski
    (2011-09-27 12:38:36) Dynowska, Ewa; Czarnecki, Piotr
    Praca składa się z 4 rozdziałów: rozdział pierwszy poświęcony jest istocie oraz historii Systemów Zarządzania Jakością, wyjaśnione zostało pojęcie „jakości", przedstawiono dynamiczny rozwój metod zarządzania jakością w XX wieku, filozofię kompleksowego zarządzania jakością TQM. Prezentowane są postulaty i idee guru z zakresu ZJ. Rozdział drugi przedstawia szczegółowo i omawia podstawowe elementy, na których zbudowany jest system zarządzania jakimi są normy ISO, przedstawia ich wymagania, wyjaśnia zalety „podejścia procesowego", poprzez które wprowadzono filozofię nowego podejścia do zarządzania w znowelizowanej serii norm. Wprowadza pojęcie audytu, ich typów oraz zasad audytowania oraz roli jaką odgrywają w prowadzeniu polityki jakościowej. Rozdział trzeci prezentuje FPHU WIŚNIOWSKI, profil działalności firmy, a także strukturę organizacyjną. Procesy zachodzące w firmie usytuowane są w trzech grupach: procesy zarządzania, proces główny, procesy pomocnicze. Ukazano zależności pomiędzy poszczególnymi procesami, dokonano analizy wybranych procesów najbardziej charakterystycznych w tej organizacji. Przedstawiono analizę dbania o jakość na przykładzie wybranych procesów laboratoryjnych. Rozdział czwarty to próba oceny stosowanego systemu zarządzania jakością w FPHU WIŚNIOWSKI, prezentowana jest polityka i działania projakościowe oraz nowe kierunki związane z ciągłym udoskonalaniem procesów i dbaniem o zadowolenie klienta. Prezentowane jest podejście procesowe oraz przebieg procesu wdrażania systemu ZJ oraz prowadzenie księgi jakości. W zakończeniu prezentowana jest dyskusja odnośnie roli jaką w firmie odgrywają procesy związane z certyfikacją, audytem i systemami oraz działaniami projakościowymi w kontekście prestiżu czy dążenia do sukcesu i ekspansji.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi