Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Dzido, Filip"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Spójność i wyrazistość wizerunku marki Milka. Analiza porównawcza
    (2011-12-20 00:09:00) Dzido, Filip; Stach, Przemysław
    Przedmiotem niniejszej pracy jest porównanie wizerunku marki Milka poprzez analizę skojarzeń i emocji/uczuć jakie ona wywołuje w konsumentach należących do dwóch grup wiekowych 14 – 15 lat oraz 39 – 40 lat. Marka jest jednym z podstawowych narzędzi marketingowych, gdyż niesie ze sobą cały pakiet informacji o produkcie lub firmie. Dobra marka pomaga zdobywać i utrzymywać rynki oraz staje się najcenniejszym kapitałem firmy, który należy chronić. Spójny i wyrazisty wizerunek marki Milka w umysłach konsumentów oraz wysoka postrzegana jakość produktów nią opatrzonych zwiększają prawdopodobieństwo zakupu owej marki, jak również powodują zwiększanie się lojalności konsumentów i dystrybutorów wobec niej. Skojarzenia jakie budzi marka Milka oraz emocje jakie wywołuje u klientów, pomogły jej stać się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Mocny i niezmienny wizerunek marki w oczach klientów oraz stała i bardzo dobra jakość produktów oferowanych pod jej nazwą, umożliwiły jej zdobycie wysokiej reputacji w Polsce i za granicą.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wizerunek marki E. Wedel firmy Cadbury Wedel wśród osób w wieku 20-25 lat
    (2009-09-14 08:36:35) Dzido, Filip; Rawski, Marek
    Przedmiotem pracy jest ocena wizerunek marki E. Wedel firmy Cadbury Wedel wśród osób w wieku 20 – 25 lat. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy jest próbą wytłumaczenia szerokiego pojęcia marki, jej funkcji i znaczenia w przedsiębiorstwie. W chwili obecnej nie istnieje jedna i powszechnie przyjęta definicja marki. Przegląd literatury dotyczącej marek wykazał, że istnieje wiele różnych sposobów rozumienia tego, czym jest marka. Rozdział drugi ma na celu przedstawienie drugiego, szerokiego pojęcia jakim jest wizerunek. W tym rozdziale zostało wytłumaczone pojęcie wizerunku i tożsamości marki, ich typy i źródła oraz zostały przedstawione czynniki, które wpływają na kształtowanie owego wizerunku marki w świadomości konsumenta. W rozdziale trzecim została scharakteryzowana marka E. Wedel. W tym rozdziale można dowiedzieć się o historii marki E. Wedel w Polsce, jej identyfikatorach, które odróżniają ją od marek konkurencyjnych oraz o asortymencie produktów opatrzonych marką E. Wedel firmy Cadbury Wedel. Czwarty i zarazem ostatni rozdział stanowi empiryczną część pracy. Opisany w nim został przedmiot badań wraz z postawionymi hipotezami oraz metoda badawcza. Następnie zostały przedstawione wyniki z przeprowadzonych badań oraz wnioski weryfikujące postawione hipotezy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi