Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Dzikusarau, Aliaksandr"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Internet jako efektywne medium komunikacji marketingowej
    (2011-03-30 12:24:42) Dzikusarau, Aliaksandr; Rutkowski, Marek
    Celem pracy jest ocena wpływu Internetu na funkcjonowanie komunikacji marketingowej i jej efektywność. Wśród celów szczegółowych pracy należy wymienić: identyfikacja opinii postaw i zachowań studentów i wykładowców dotyczących przede wszystkim strony Uczelni, rozpoznanie działań i instrumentów wykorzystywanych przez Uczelnię realizujących handel w Internecie, propozycja na udoskonalenie komunikacji marketingowej Uczelni w hipermedialnym środowisku internetowym. W niniejszej pracy, a konkretniej w badaniu w niej zawartym, zostały przyjęte następujące hipotezy: H1: komunikacja marketingowa za pomocą Internetu jest skuteczna, jest jedną z podstawowych form porozumiewania się między studentami i wykładowcami WSB-NLU oraz z osobami z zewnątrz, H2: komunikacja marketingowa za pomocą Internetu usprawnia przepływ informacji między uczelnią a studentami, H3: interaktywna komunikacja marketingowa jako narzędzie umożliwiające wygodny dostęp do informacji z życia WSB-NLU. W celu weryfikacji postawianych hipotez przeprowadzono badania. Wykorzystano w nich informacje pochodzące ze źródeł wtórnych i pierwotnych. W badaniu bezpośrednim wykorzystano technikę ankiety internetowej i ankiety rozdawanej, w której narzędziem badawczym był kwestionariusz ankietowy. Badanie ilościowe zostało przeprowadzone wśród studentów i pracowników WSB-NLU. Postawiony cel został w pełni zrealizowany, udało się również pogłębić wiedzę autora na temat komunikacji marketingowej z wykorzystaniem Internetu. Przeprowadzone badanie ani nie obala ani nie potwierdza hipotezy. Połowa z ankietowanych stwierdziła, że komunikacja marketingowa za pomocą Internetu jest skuteczna, a druga połowa wyraziła zupełnie odmienne zdanie. Z informacji uzyskanych z odpowiedzi ankietowanych należy wnioskować, że mają oni dość dobry stosunek do strony WWW Uczelni.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketing w wyszukiwarkach internetowych
    (2013-05-14 10:38:41) Dzikusarau, Aliaksandr; Batko, Bogdan
    Celem niniejszej pracy jest zbadanie z jakich wyszukiwarek najczęściej korzysta społeczeństwo. Cel szczegółowy: 1.1 Jakie zmiany nastąpiły w preferencjach wyboru wyszukiwarek w ostatnich latach 2010 i 2011? 1.2 Jakie jest tempo tych zmian? 1.3 Jaka jest prognoza na dalsze lata? 2. Zbadanie czym wyróżniają się poszczególne wyszukiwarki. Hipoteza badawcza pracy brzmi następująco: w Rosji większość ludzi korzysta z wyszukiwarki i serwisów Google. W niniejszej pracy zastosowano metodą analizy danych. Metody takie stosuje się w celu poznania prawidłowości w zakresie zjawisk masowych. Działania statystyczne wykorzystuje się do opisu tych zjawisk. Zestawienie danych do opisu zjawiska zostały opracowane przez urzędy statystyczne w postaci tabel, które pochodzą z między innymi z publikowanych roczników statystycznych a także z Banku Danych Regionalnych. Dzięki tym danym, ustalono zmienność badanego zjawiska oraz tendencje przekształceń w czasie. Z przeprowadzonych badań wynika, że znacząca część badanych bo aż prawie 90% korzysta z przeglądarki Yandex. Możemy więc rzec, że Rosja jest jednym z niewielu krajów, gdzie Google nie prowadzi w rankingu wyszukiwarek internetowych, a więc przyjęta hipoteza badawcza jest nieprawdziwa.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi