Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Dziuda Patrycja"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wybrane aspekty etycznego zarządzania firmą
    (2005) Dziuda Patrycja; Wołowiec, Tomasz
    W latach 70. XX wieku w Kanadzie i USA pojawiła się prawdziwa eksplozja zainteresowania etyką biznesu i od tego czasu jej popularność ciągle rośnie. Mimo, iż wielu krytyków postrzegało ją tylko jako sezonową modę, która szybko przeminie, dziedzina ta nieustannie się rozwija. W USA aż 90% szkół wyższych w swoich programach posiada kursy dotyczące tego zagadnienia. Coraz popularniejsze stają się wykłady z zakresu etyki, które odbywają się niemalże we wszystkich krajach rozwiniętych. Dzięki zainteresowaniu menedżerów tą problematyką jesteśmy świadkami powstawania wielu narodowych sieci, których celem jest popularyzowanie zagadnienia etyczności w biznesie. Z całą pewnością możemy stwierdzić, że gdyby nie było tak wielkiego zapotrzebowania, zjawisko to nie rozwijałoby się tak efektywnie i nie dochodziło by każdego roku do tak wielu międzynarodowych konferencji na ten temat. Etyka biznesu jest oparta na idei odpowiedzialności, która zrodziła się na odpowiedz coraz większych problemów i konfliktów pojawiających się w rozwijającej gospodarce. Celem niniejszej pracy jest analiza wybranych aspektów zarządzania etycznego w działalności gospodarczej, z uwzględnieniem modeli społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa. Hipoteza badawcza zakłada, iż społeczna odpowiedzialność w biznesie jest nowym skutecznym instrumentem uzyskiwania przewagi konkurencyjnej w warunkach globalizującej się gospodarki.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi