Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Erhardt-Bednarska, Sylwia"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Porównanie światowych liderów handlu, komunikacji i społeczności w Internecie z polskimi konkurentami
    (2010-06-07 11:19:21) Erhardt-Bednarska, Sylwia; Batko, Bogdan
    Głównym celem pracy było znalezienie odpowiedzi na pytanie: Dlaczego polscy użytkownicy Internetu preferują produkty, które są znane tylko w naszym kraju, a nie używają tych najpopularniejszych na świecie? Skoro coś jest najczęściej wybierane w skali świata to świadczy to o tym, że ten produkt jest dobry. Jednak nie zawsze to wystarcza, by odnieść sukces. Jako metodę badawczą wybrałam kwestionariusz ankiety, który został podzielony na trzy części: - Cześć I – Komunikatory internetowe Gadu-Gadu oraz ICQ. - Część II – serwisy społecznościowe Nasza Klasa oraz Facebook. - Część III – serwisy aukcyjne Allegro oraz eBay. Badanie zostało skierowane do grupy osób w przedziale wiekowym 15 – 40 lat, ponieważ grupa ta stanowi najbardziej aktywną sferę użytkowników. Kwestionariusz rozpowszechniony został za pomocą internetowego serwisu ankietka.pl. By dotrzeć do jak największej liczby respondentów, wykorzystałam przede wszystkim własną sieć kontaktów z portali Nasza Klasa i Facebook oraz z komunikatorów Gadu-Gadu i ICQ. Jak pokazują wyniki badań dotyczące komunikatorów, większa część Internautów o ICQ nie słyszała w ogóle. Współcześnie trudno spodziewać się, aby ktoś zrezygnował z Gadu-Gadu, skoro dla większości użytkowników jest ono najpopularniejsze pośród znajomych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi