Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Ertelt Jagoda"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza obsługi klienta w Przedsiębiorstwie Produkcji Handlu i Usług "Sanit" Zakładzie Pracy Chronionej w Bochni
    (2005) Ertelt Jagoda; Rawski, Marek
    W niniejszej pracy poszukiwano odpowiedzi na pytanie „jak wygląda faktyczna obsługa klienta w P.P.H i U. "SANIT” Z.P.Chr. w porównaniu ze stanem wzorcowym. Zamierzeniem było szukanie odpowiedzi na pytanie: jakie są podobieństwa i jakie różnice w obsłudze klienta. Czego jeszcze brakuje przedsiębiorstwu by jakość obsługi, a co za tym idzie sprzedaż artykułów wzrosły. Aby porównać obsługę klienta w badanym przedsiębiorstwie ze stanem wzorcowym należy przeprowadzić obserwacje własne oraz zbadać opinie klientów. Warto przyjrzeć się pracownikom zatrudnionym na stanowiskach sprzedawców, by zdać sobie sprawę z tego, czy firma zatrudnia właściwe osoby na tych stanowiskach, jakie jest ich podejście do pracy, do klienta, do współpracowników. W celu zapoznania się z tymi opiniami niezbędne było przeprowadzenie badań ankietowych, mających na celu głębsze zrozumienie problemu. Czym jest dobra obsługa klienta i jak osiągnąć sukces w sprzedaży? Celem pracy jest próba znalezienia odpowiedzi m.in. na powyżej postawione pytania.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi