Przeglądaj wg Autor "Faron, Magdalena"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Możliwości rozwoju małego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy „Sklep wielobranżowy Uroda i Styl”(2014-11-18 17:40:57) Faron, Magdalena; Reśko, DariuszW ramach niniejszej pracy podjęto się analizy możliwości rozwoju i finansowania małego przedsiębiorstwa na przykładzie sklepu wielobranżowego działającego na terenie miejscowości Jodłownik. W pracy uwzględniono aspekty teoretyczne związane z charakterystyką MSP, narzędziami marketingowymi, jak reklama, PR, e-marketing czy oferta handlowa. Omówiono także poszczególne źródła finansowania przedsiębiorstw. Przeprowadzona analiza sytuacji sklepu pozwoliła określić, że potrzebuje on dofinansowania w kwocie 5000 zł. Jako źródła finansowania wybrano kredyt bankowy, zaciągnięty na okres 24 miesięcy. W pracy zaprezentowano korzyści związane z podjętymi działaniami.Pozycja Reklama internetowa kosmetyków Nivea jako komunikat perswazyjny. Analiza komparatystyczna postaw studentów kierunku zarządzanie na uczelniach: WSB – NLU w Nowym Sączu i Uniwersytetu Gdańskiego(2010-06-23 23:07:16) Faron, Magdalena; Tomalska, HalinaMerytoryczna zawartość niniejszej pracy, mieszcząca się w trzech rozdziałach oraz metodologiczna w rozdziale czwartym – badawczym, mają na celu ukazanie wybranych przykładów internetowych reklam kosmetyków dla mężczyzn i ich wpływu na postawy zakupowe tej grupy odbiorców na wybranej próbie mężczyzn. Rozdziały teoretyczne prezentują syntetyczny przegląd wiedzy z dziedzin: komunikacji interpersonalnej, marketingu, psychologii perswazji oraz wybranych form reklam dostępnych w sieci. W rozdziale praktycznym znajdują się wyniki badania marketingowego i ich analiza. Problemem badawczym niniejszej pracy jest diagnoza i ocena skuteczności reklamy internetowej kosmetyków dla mężczyzn. Problem ten znajdzie swoje pogłębienie w analizie komparatystycznej postaw 179 studentów IV i V roku WSB-NLU w Nowym Sączu i Uniwersytetu Gdańskiego IV i V roku na Wydziale Zarządzania wobec reklamy internetowej kosmetyków. Metoda, za pomocą której zostało przeprowadzone badanie to analiza komparatystyczna. Narzędziem badawczym jest ankieta audytoryjna. Konkludując, należy zauważyć, że tak niechętny stosunek studentów do reklamy internetowej, wynika przede wszystkim z dużej ilości wszelkiego rodzaju komunikatów reklamowych w sieci. Bardzo często są one agresywne i utrudniają korzystanie z serwisów, zmuszając użytkownika do ich obejrzenia. Reklam w sieci nie da się jednak uniknąć. Z badań wynika, że studenci WSB w kształtowaniu swojej postawy wobec reklamy internetowej w większym stopniu niż studenci UG korzystają ze zdobytej w trakcie studiów wiedzy. W bardziej świadomy sposób korzystają również z Internetu jako: źródła potencjalnych informacji o nowych produktach, miejsca w którym można dokonać zakupu kosmetyków w atrakcyjnej cenie.