Przeglądaj wg Autor "Fecko, Piotr"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Istota marketingu mix na przykładzie Hotelu Prezydent w Krynicy Zdroju(2011-09-23 14:24:40) Fecko, Piotr; Głuc, KrzysztofPoniższa praca dotyczy stosowania instrumentów marketingowych tj. produkt, cena, dystrybucja, promocja, które przedsiębiorstwa stosują w celu realizacji celów marketingowych na docelowym rynku działania. Ostatni rozdział, a więc część praktyczna została napisana na podstawie strony internetowej Hotelu Prezydent SPA & Wallnes oraz kilkudniowego pobytu w tymże hotelu. Główny wniosek z pracy jest taki, iż aby firma dobrze prosperowała musi mieć przede wszystkim bardzo dobry plan i strategię marketingową, które biorą pod uwagę środowisko rynkowe, zachowania konkurencji oraz koszty. Omawiany hotel wykorzystuje powyższą strategię, oddziałuje na rynek poprzez zastosowanie określonego w programie marketingowym, skoordynowanego zestawu narzędzi marketingowych, dlatego posiada dużą renomę i jego marka jest powszechnie znana nawet wśród klientów zagranicznych.