Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Fecko, Piotr"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Istota marketingu mix na przykładzie Hotelu Prezydent w Krynicy Zdroju
    (2011-09-23 14:24:40) Fecko, Piotr; Głuc, Krzysztof
    Poniższa praca dotyczy stosowania instrumentów marketingowych tj. produkt, cena, dystrybucja, promocja, które przedsiębiorstwa stosują w celu realizacji celów marketingowych na docelowym rynku działania. Ostatni rozdział, a więc część praktyczna została napisana na podstawie strony internetowej Hotelu Prezydent SPA & Wallnes oraz kilkudniowego pobytu w tymże hotelu. Główny wniosek z pracy jest taki, iż aby firma dobrze prosperowała musi mieć przede wszystkim bardzo dobry plan i strategię marketingową, które biorą pod uwagę środowisko rynkowe, zachowania konkurencji oraz koszty. Omawiany hotel wykorzystuje powyższą strategię, oddziałuje na rynek poprzez zastosowanie określonego w programie marketingowym, skoordynowanego zestawu narzędzi marketingowych, dlatego posiada dużą renomę i jego marka jest powszechnie znana nawet wśród klientów zagranicznych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi