Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Fedko, Karol"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Efektywne wykorzystanie reklamy outdoorowej w kampanii promocyjnej
    (2012-09-28 00:23:51) Fedko, Karol; Rutkowski, Marek
    Prawidłowo przeprowadzona akcja promocyjna nie może istnieć bez swojego podstawowego składnika, jakim jest reklama. Obecnie reklama może przybierać szereg różnorodnych form czy postaci. Jedną z nich jest reklama zewnętrzna, czyli reklama znajdująca się na specjalnych nośnikach umieszczanych na zewnątrz budynków, czy obiektów, w miejscach społecznie dostępnych. Zaletą reklamy zewnętrznej jest jej ogólnodostępność. Zaleta ta może być jednocześnie wadą tej reklamy, albowiem rodzi się pytanie o efektywność takiej reklamy, która skierowana jest do ogółu. Celem niniejszej pracy jest odpowiedź na pytanie, jaki zasięg oddziaływania uzyskuje kampania reklamowa wykorzystująca reklamę zewnętrzną. Przeprowadzone badania pokazują bowiem, że reklama zewnętrzna ma stosunkowo duże spektrum oddziaływania. Kampania promocyjna wykorzystująca reklamę zewnętrzną, może odnieść lepsze efekty od tradycyjnych technik reklamowych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi