Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Fic, Mateusz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Marketing stacji narciarskich
    (2014-07-28 16:32:19) Fic, Mateusz; Pawłowski, Krzysztof
    Niniejsza praca dotyczy marketingu stacji narciarskich. Metodą badawczą był wywiad ze współwłaścicielem Stacji Narciarskiej w Kamiannej, oraz rozmowa z sekretarzem stowarzyszenia Polskie Stacje Narciarskie i Turystyczne. W pracy omówiono podstawowe zagadnienia związane z marketingiem usług. Ponadto został w niej opisany proces powstawania stacji narciarskiej oraz główne bariery utrudniające ich rozwój w Polsce. Przedstawiono w niej na konkretnych przykładach działania marketingowe małej i dużej stacji narciarskiej, oraz zaprezentowano własne propozycje uatrakcyjnienia ich ofert w celu przyciągnięcia większej liczby klientów. Bieżąca praca traktuje również o atrakcyjności Zakopanego pod kątem turystyki narciarskiej w porównaniu do zagranicznych ośrodków i wskazuje co należy zmienić, aby miejscowość mogła konkurować z alpejskimi czy słowackimi ośrodkami.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi