Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Fijak, Marcin"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Bezpieczeństwo sieci komputerowych - studia przypadków wybranych ataków
    (2014-09-09 23:24:50) Fijak, Marcin; Ruchała, Radosław
    Niniejsza praca ma na celu omówienie najczęściej spotykanych zagrożeń, których ofiarą mogą paść użytkownicy domowi, firmowi, korporacyjni i instytucjonalni. Ponadto w pracy opisane zostaną studia przypadków i metody działania wybranych ataków. W końcowej części zawarty jest opis modelu przykładowej sieci zabezpieczonej przed potencjalnymi zagrożeniami.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rozpoznawalność i zastosowanie technik ambient marketingu na polskim rynku reklamy
    (2012-03-12 00:28:13) Fijak, Marcin; Jasieński, Michał
    Niniejsza praca ma na celu zbadanie rozpoznawalności i wykorzystania technik ambient marketingu na polskim rynku reklamy. Część teoretyczna pracy zawiera przedstawienie ambientu jako rodzaju nośników reklamowych oraz opis wykorzystania owych nośników na przykładzie case study kampanii wdrożeniowej marki Heyah. Część empiryczna przy użyciu ankiety (zaprojektowanej specjalnie na potrzeby niniejszego opracowania) bada opinie respondentów na temat kosztów nośników reklamowych oraz ich wpływu na odbiorców reklam. Z przeprowadzonych badań wynika, że wpływ kampanii na odbiorcę nie zależy od kosztów zastosowanego nośnika, oraz, że w odniesieniu kosztów kampanii reklamowych do ich wpływu na odbiorców, respondenci nie wykluczają użycia tańszych nośników reklamowych, które w ich opinii są równie efektywne co nośniki bardziej kosztowne. 38% respondentów zadeklarowało praktyczną wiedzę na temat projektowania kampanii reklamowych. Zdaniem respondentów najbardziej wpływającymi na odbiorcę elementami przekazu reklamowego są nieszablonowość i humor (odpowiednio 36% oraz 31% najwyższych ocen punktowych); 26% respondentów zadeklarowało, że spotkało praktyczne zastosowanie przekazu ambientowego.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi