Przeglądaj wg Autor "Fijak, Marcin"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Bezpieczeństwo sieci komputerowych - studia przypadków wybranych ataków(2014-09-09 23:24:50) Fijak, Marcin; Ruchała, RadosławNiniejsza praca ma na celu omówienie najczęściej spotykanych zagrożeń, których ofiarą mogą paść użytkownicy domowi, firmowi, korporacyjni i instytucjonalni. Ponadto w pracy opisane zostaną studia przypadków i metody działania wybranych ataków. W końcowej części zawarty jest opis modelu przykładowej sieci zabezpieczonej przed potencjalnymi zagrożeniami.Pozycja Rozpoznawalność i zastosowanie technik ambient marketingu na polskim rynku reklamy(2012-03-12 00:28:13) Fijak, Marcin; Jasieński, MichałNiniejsza praca ma na celu zbadanie rozpoznawalności i wykorzystania technik ambient marketingu na polskim rynku reklamy. Część teoretyczna pracy zawiera przedstawienie ambientu jako rodzaju nośników reklamowych oraz opis wykorzystania owych nośników na przykładzie case study kampanii wdrożeniowej marki Heyah. Część empiryczna przy użyciu ankiety (zaprojektowanej specjalnie na potrzeby niniejszego opracowania) bada opinie respondentów na temat kosztów nośników reklamowych oraz ich wpływu na odbiorców reklam. Z przeprowadzonych badań wynika, że wpływ kampanii na odbiorcę nie zależy od kosztów zastosowanego nośnika, oraz, że w odniesieniu kosztów kampanii reklamowych do ich wpływu na odbiorców, respondenci nie wykluczają użycia tańszych nośników reklamowych, które w ich opinii są równie efektywne co nośniki bardziej kosztowne. 38% respondentów zadeklarowało praktyczną wiedzę na temat projektowania kampanii reklamowych. Zdaniem respondentów najbardziej wpływającymi na odbiorcę elementami przekazu reklamowego są nieszablonowość i humor (odpowiednio 36% oraz 31% najwyższych ocen punktowych); 26% respondentów zadeklarowało, że spotkało praktyczne zastosowanie przekazu ambientowego.