Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Filipek, Dorota"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zastosowanie instumentów marketingu-mix w dzialalności firmy Carrefour Polska
    (2012-09-26 16:57:07) Filipek, Dorota; Bulzak, Andrzej
    Marketing stanowi podstawę i określa ramy wszystkich działań podejmowanych przez firmę. Kładzie on nacisk na potrzeby finalnych nabywców. Znajomość działania marketingu-mix umożliwia poznanie i zrozumienie jego wpływu na otoczenie. Żadne działania marketingowe nie mogą się obejść bez badań marketingowych, dzięki którym możemy określić potrzeby docelowych konsumentów. Marketing-mix jest to najbardziej powszechna teoria działań marketingowych firm, organizacji, osób i instytucji. Marketing-mix to kombinacja czterech zmiennych zależnych przedsiębiorstwa, których to zmiennych przedsiębiorstwo może użyć dzięki czemu osiągnie sukces rynkowy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi