Przeglądaj wg Autor "Filipek, Dorota"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Zastosowanie instumentów marketingu-mix w dzialalności firmy Carrefour Polska(2012-09-26 16:57:07) Filipek, Dorota; Bulzak, AndrzejMarketing stanowi podstawę i określa ramy wszystkich działań podejmowanych przez firmę. Kładzie on nacisk na potrzeby finalnych nabywców. Znajomość działania marketingu-mix umożliwia poznanie i zrozumienie jego wpływu na otoczenie. Żadne działania marketingowe nie mogą się obejść bez badań marketingowych, dzięki którym możemy określić potrzeby docelowych konsumentów. Marketing-mix jest to najbardziej powszechna teoria działań marketingowych firm, organizacji, osób i instytucji. Marketing-mix to kombinacja czterech zmiennych zależnych przedsiębiorstwa, których to zmiennych przedsiębiorstwo może użyć dzięki czemu osiągnie sukces rynkowy.