Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Firlej, Tomasz"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Polityka dystrybucji na przykładzie firmy Optimus S.A.
    (2005) Firlej, Tomasz; Czarnecki, Piotr
    Celem pracy jest próba analizy oraz wskazanie kierunków usprawnień wybranych procesów dystrybucyjnych w Przedsiębiorstwie Produkcyjno-Handlowym Optimus Spółka Akcyjna w Nowym Sączu. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera ogólną charakterystykę marketingu określającą cele i pojęcia stosowane przy tworzeniu marketingu mix. Rozdział drugi przedstawia rolę dystrybucji w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa Prezentuje także rodzaje kanałów dystrybucji, czynniki warunkujące dobór kanałów dystrybucji. W rozdziale trzecim zaprezentowano Firmę OPTIMUS i jej działalność. Przedostatni rozdział przedstawia system dystrybucji firmy OPTIMUS jego rolę w działalności firmy oraz konflikty w kanałach. Część piąta to porównanie systemu dystrybucji z firmą konkurencyjną oraz przedstawienie rentowności przy sprzedaży w poszczególnych kanałach. W pracy wykorzystano dostępną literaturę przedmiotu oraz materiały wewnętrzne Firmy Optimus S.A w Nowym Sączu.
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Polityka dystrybucji na przykładzie firmy Optimus S.A.
    (2005) Firlej, Tomasz; Czarnecki, Piotr
    Celem pracy jest próba analizy oraz wskazanie kierunków usprawnień wybranych procesów dystrybucyjnych w Przedsiębiorstwie Produkcyjno-Handlowym Optimus Spółka Akcyjna w Nowym Sączu. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera ogólną charakterystykę marketingu określającą cele i pojęcia stosowane przy tworzeniu marketingu mix. Rozdział drugi przedstawia rolę dystrybucji w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Prezentuje także rodzaje kanałów dystrybucji, czynniki warunkujące dobór kanałów dystrybucji. W rozdziale trzecim zaprezentowano Firmę OPTIMUS i jej działalność. Przedostatni rozdział przedstawia system dystrybucji firmy OPTIMUS jego rolę w działalności firmy oraz konflikty w kanałach. Część piąta to porównanie systemu dystrybucji z firmą konkurencyjną oraz przedstawienie rentowności przy sprzedaży w poszczególnych kanałach. W niniejszej pracy wykorzystano dostępną literaturę przedmiotu oraz materiały wewnętrzne Firmy Optimus S.A w Nowym Sączu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi