Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Fiut, Paulina"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie marką Coca-Cola
    (2011-10-17 13:18:05) Fiut, Paulina; Malczak, Jan
    Zarządzanie to proces planowania, organizowania, przewodzenia, kontrolowania oraz świadomego i ciągłego kształtowania organizacji. Jest to wykorzystywanie wszystkich dostępnych zasobów organizacji do osiągnięcia celów. Dzięki odpowiedniemu zarządzaniu, firmy osiągają wysokie zyski oraz przewagę konkurencyjną, a marki stają się ich najtrwalszym zasobem. Problemem badawczym niniejszej pracy było znalezienie odpowiedzi na następujące pytania: - w jaki sposób firma Coca-Cola jest postrzegana? - czy logo firmy zostało dobrze wykreowane? - czy ankietowani znają asortyment firmy i jak go oceniają? - czy działania marketingowe firmy są znane i w jaki sposób są postrzegane? - w jakim stopniu i czym firma wyróżnia się wśród konkurencji? Określenie szczegółowych celów umożliwiło odpowiedź na główny problem badawczy, a mianowicie: w jakim stopniu ankietowani znają markę i w jaki sposób ją postrzegają. Na podstawie wyników przeprowadzonego badania można stwierdzić, że potencjalni nabywcy są świadomi istnienia marki na rynku i prawidłowo ją kojarzą. Firma The Coca-Cola Company stworzyła silny image swojej marki poprzez odpowiednie zarządzanie. Potrafi wyróżnić się, jest marką dojrzałą z bagażem doświadczeń, która jest natychmiast rozpoznawalna przez swoje logo.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi