Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Foltak, Angelika"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza procesu szkoleń pracowników w Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo-Kredytowej im. Tadeusza Kościuszki w Tarnowie
    (2014-02-18 08:15:39) Foltak, Angelika; Pająk, Wojciech
    Celem niniejszej pracy jest analiza procesu szkoleń na przykładzie Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo – Kredytowej im. Tadeusza Kościuszki w Tarnowie. W pracy zaprezentowano aktualne trendy panujące w branży szkoleniowej, metody i techniki prowadzenia szkoleń, jak również wyjaśniono istotę procesu szkoleniowego oraz jego poszczególnych etapów. Położono także nacisk na istotę prowadzenia szkoleń. W celu dokonania analizy procesu szkoleń w badanej placówce posłużono się samodzielnie skonstruowanym kwestionariuszem, o którego wypełnienie poproszono pracowników SKOK w Tarnowie, którzy w II kwartale 2013 r. uczestniczyli w szkoleniu z zakresu obsługi klienta. Kwestionariusz ten, umożliwia poznanie opinii pracowników na temat programu szkolenia, poziomu jego organizacji, warunków socjalnych oraz efektów szkolenia, jak również indywidualne sugestie i opinie. Uzyskane wyniki wskazują na wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia i jednoczesnego zadowolenia pracowników w nim uczestniczących. Jednak mimo znacznej ewaluacji systemu szkolenia pracowników SKOK, w dalszym ciągu szkolenia pracowników są ściśle nakierowane na osiągnięcie danego celu, zazwyczaj w postaci przekazania wiedzy z zakresu pracy na danym stanowisku. Pomijając w ten sposób możliwość rozwoju osobistego pracowników, a w dalszej perspektywie awansu i prowadzenia satysfakcjonującej kariery zawodowej. Wobec tego w pracy zaprezentowano także możliwe kierunki doskonalenia systemu szkolenia pracowników w SKOK.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi