Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Foszcz, Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Analiza i ocena działań umacniania marki Nescafe Classic - wybrane zagadnienia
    (2006) Foszcz, Anna; Rawski, Marek
    Marka to nie tylko jedno z pojęć marketingowych. Marka to więcej niż znak, za pomocą którego odróżniany jest jeden produkt od drugiego. To obietnica stabilności, gwarancja jakości oraz sposób zabezpieczenia interesów konsumenta. Produkty markowe są dostępne dla konsumentów, którzy znają je, lubią i kupują w zwykłej, szczególnej potrzebie lub z jakiejś okazji. To także zjawisko kulturowe, tworzące mody, będące symbolem cywilizacji. Wytwórcy produktów markowych uważają markę za elementarną wartość dla ich przedsiębiorstwa, konsumenta i całej gospodarki wolnorynkowej. Jej zabezpieczeniem interesów klienta, to most łączący oczekiwania konsumentów z możliwościami producentów. Marka może funkcjonować i przynosić zysk dlatego, że kryje w sobie obietnice, na których nam zależy i że obietnic tych dotrzymuje. Jest ona obecna w świadomości klientów, dowodząc istnienia trwałego związku między producentem a nabywcą. Marka pozostaje rozpoznawalna, ponieważ stanowi odpowiedź na potrzeby konsumentów i przynosi zysk, gdyż dotrzymuje obietnic i rozwija się, żeby sprostać rosnącym aspiracjom klientów Celem pracy jest ukazanie działań firmy Nestle w celu umocnienia wizerunku marki Nescafe Classic wśród konsumentów i swojej pozycji lidera na rynku kaw rozpuszczalnych w Polsce.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi