Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Freindl, Brygida"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Promocja na rynku farmaceutycznym na przykładzie firmy ICN Polfa Rzeszów S.A.
    (2008) Freindl, Brygida; Śmigielska, Grażyna
    Celem pracy jest przedstawienie specyfiki rynku farmaceutycznego oraz związanej z nią roli, jaką ma promocja uzupełniająca w procesie komunikacji firmy farmaceutycznej z rynkiem. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale przybliżone zostanie pojęcie marketingu oraz jego znaczenie w działalności każdego przedsiębiorstwa. Następnie przedstawiona będzie charakterystyka najważniejszych narzędzi promocji, a więc reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej oraz public relations. Znajdzie się również tam opis podstawowych metod i technik stosowanych w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. W drugim rozdziale zamieszczona będzie charakterystyka rynku farmaceutycznego, głównie z punktu widzenia prowadzonych przez firmy farmaceutyczne działań promocyjnych, uwarunkowań rynku wpływających na funkcjonowanie firm, specyfiki sprzedawanych produktów oraz związanych z tym ograniczeń promocji. Z kolei rozdział trzeci zawierał będzie opis ICN Polfa Rzeszów S.A., jednej z liczących się na polskim, a także światowym rynku farmaceutycznym firm. Przedstawiona zostanie ogólna charakterystyka korporacji ICN Pharmaceuticals oraz jej polskiego oddziału ICN Polfa Rzeszów S.A. Następnie zaplanowana zostanie akcja promocyjna wprowadzania nowego leku na rynek. W rozdziale tym opisane zostaną tendencje polskiego rynku farmaceutycznego oraz miejsce, jakie na nim zajmuje ICN Polfa Rzeszów S.A., w porównaniu do konkurencji, jak również prowadzona strategia marketingowa tej firmy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi