Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Fusch Tadeusz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Portale internetowe i ich rola w rozwijaniu e-business
    (2001) Fusch Tadeusz; Mrozek, Marian
    Internet, to najczęściej używane słowo na świecie w chwili obecnej. Na czym polega fenomen Internetu? Przede wszystkim Internet to nieograniczona ilość informacji na każdy temat. Ale także możliwość komunikowania się pomiędzy ludźmi niezależnie od ich geograficznej lokalizacji. W Polsce Internet dopiero kształtuje się, jednakże zastosowanie nowych technologii już wprowadza znaczące zmiany w strukturze gospodarki. "Nowa ekonomia" jest szansą nie tylko dla podmiotów działających w sektorze IT, ale i spółek "starej ekonomii", które agresywnie wykorzystają powstające kanały sprzedaży. Analitycy zauważają, że wyraźnie wyodrębnia się nowa grupa firm, które oferują wygodniejszy i tańszy kanał dystrybucji dóbr i usług. Zwracają jednak uwagę, że skrócenie drogi dotarcia do klientów stanowi wyzwanie i zagrożenie dla istniejących podmiotów gospodarczych. Częścią Internetu są portale Internetowe. Portal to atrakcyjna witryna internetowa, która zawiera szeroki asortyment treści, usług. Istnieją także portale tematyczne specjalizujące się w prezentacji informacji na bardzo wąski temat. Daje to możliwość znalezienia potrzebnych informacji, kojarzy nas z wirtualnymi sklepami. Jest jak pasaż handlowy oferując wszystko w jednym miejscu. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie portali internetowych, ich funkcjonowania oraz sposób w jaki wywierają wpływ na rozwój e-business.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi