Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Fyda, Marcin"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza nakładów na wykonanie poszczególnych stropów w trzech technologiach
    (2012-11-25 21:21:14) Fyda, Marcin; Woźniak, Dariusz
    W pracy scharakteryzowano stropy, jako jedne z najważniejszych elementów konstrukcyjnych budynku. Przedstawiono etapy wykonania różnych technologii. Szczególną uwagę poświęcono trzem wariantom rozwiązania, tj.: strop monolityczny, Ackerman i filigran. Celem pracy było pokazanie różnic w ponoszonych kosztach: materiałowych, pracy sprzętu i robocizny, przy ich realizacji, a także wskazanie stropu przynoszącego największy zysk. Analiza zawarta w pracy była przeprowadzona na podstawie własnych doświadczeń zawodowych w tej branży, programu do kosztorysowania, a także literatury tematycznej. Przeprowadzona analiza daje nam informacje jakie koszty należy ponieść przy wykonaniu poszczególnych technologii.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wprowadzenie nowego produktu na rynek na przykładzie firmy FUJIFILM
    (2010-10-27 19:35:10) Fyda, Marcin; Piekarz, Halina
    Przedmiotem zainteresowania w niniejszej pracy dyplomowej jest produkt na rynku fotograficznym oraz zagadnienia związane z jego wprowadzeniem na rynek. Składa się ona z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym przedstawione zostało ogólne pojęcie produktu, jego cechy, klasyfikacja, rozwój, a także rola marki i opakowania. Przybliżona została problematyka powstawania nowych produktów oraz kolejne etapy ich rozwoju, a także to, jak duże znaczenie dla sukcesu firmy ma opakowanie, niejednokrotnie mające decydujący wpływ na sprzedaż nowego produktu. W rozdziale drugim przedmiotem zainteresowania stał się proces wprowadzania nowego produktu na rynek, a co się z tym wiąże, marketingowe ujęcie produktu oraz jego cykl funkcjonowania na rynku. Zgodnie z regułami postępowania obowiązującymi w marketingu, punktem wyjścia nie jest produkt, ale rynek oraz potrzeby konsumentów. Wiadome jest również, że po wprowadzeniu nowego produktu na rynek firmie zależy na tym, aby pozostawał on na rynku jak najdłużej. Dlatego właśnie przedsiębiorstwo musi wybrać takie rozwiązania, które umożliwia intensywniejsze oddziaływanie na rynek w określonej fazie cyklu życia (funkcjonowania) produktu na rynku. Rozdział zawiera również przyczyny niepowodzenia nowych produktów na rynku. Rozdział trzeci pozwala zapoznać się z firmą Fuji Film, jej genezą i działalnością. Przedstawiono tu również silne strony w/w. firmy, jakimi są przede wszystkim: doświadczenie w ocenianiu i zaspokajaniu potrzeb klientów oraz zdolność do szybkiego opracowywania i wprowadzania na rynek nowych produktów. Rozdział czwarty, został poświęcony wprowadzeniu na rynek określonego już produktu, którym jest jednorazowy aparat fotograficzny QuickSnap firmy FujiFilm. Zawiera on charakterystykę w/w. produktu, opis jego rozwoju, a następnie krótkie wyjaśnienie na czym polegał jego sukces na rynku. Wprowadzanie nowych produktów wymaga efektywnych metod minimalizacji ryzyka i maksymalizacji zysków. Nowe pomysły muszą być szczegółowo sprawdzone i ocenione, tak aby ograniczyć ryzyko niepowodzenia jeszcze przed wprowadzeniem produktu na rynek. Niewłaściwe rozpoznanie wymagań nowego rynku może okazać się bardzo kosztowne zarówno pod względem finansowym, jak również dla wizerunku firmy. Na dynamicznym rynku każdy błąd może oznaczać zmarnowanie wydatków na reklamę, dystrybucję i produkcję oraz zniszczenie renomy firmy, którą później bardzo trudno odbudować.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi