Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Galarowicz-Szczesiak, Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Etyka w reklamie jako determinant kształtowania świadomości konsumenckiej u młodzieży oraz jej wpływ na określanie stopnia niezależności decyzyjnej w procesie zakupowym w tej grupie społecznej
    (2019-11-14) Galarowicz-Szczesiak, Anna; Reśko, Dariusz
    Celem metodologicznym niniejszego opracowania jest przeprowadzenie badań dotyczących wpływu etyki w reklamie na świadomość konsumencką u młodych ludzi oraz ich stopnia niezależności decyzyjnej w trakcie dokonywania zakupu.Przyczyna dla podjęcia tego typu tematyki był fakt, iż kwestia ta była poruszana na jednym z kursów realizowanych w trakcie studiów, dzięki czemu autorka podjęła próbę bardziej szczegółowego przeanalizowania danej kwestii. Hipotezą główną jest ta mówiąca, iż poziom etyki w reklamie ma bezsprzeczny wpływ na decyzje zakupowe młodych konsumentów.W badaniu wzięło udział 128 osób: 82 osoby ze szkoły podstawowej nr 1 w Przyszowej i 46 osób ze szkoły podstawowej nr 2 w Przyszowej (próba badawcza składa się z dziewcząt i chłopców w wieku 14 i 15 lat). Weryfikacja przedstawionych pracy problemów badawczych nastąpi poprzez wykorzystanie metody sondażu diagnostycznego. Weryfikacja hipotez badawczych i wysunięcia następujących wniosków: 1) Poziom etyki w reklamie ma niezwykle istotny wpływ na budowanie wiedzy konsumenckiej u młodych ludzi; 2) Młodzież posiada niepełną wiedzę dotyczącą przekazu reklamowego; 3) Młodzież jest nieufna wobec reklamy i ma do niej sceptyczne nastawienie; 4) Młodzież posiada niski poziom wiedzy dotyczącej etyki, jako nauki oraz jej stosowania w świecie biznesu i reklamy; 5) Poziom etyki w reklamie jest jednym z najważniejszych czynników, mającym wpływ na decyzję zakupowa u młodych ludzi.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi