Przeglądaj wg Autor "Gancarczyk Anna"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Identyfikacja instrumentów stymulowania rozwoju sektora MŚP na przykładzie gminy Stary Sącz(2005) Gancarczyk Anna; Wołowiec, TomaszPrężnie rozwijające się i powstające na terenie gminy małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią podstawowy warunek rozwoju gospodarczego gminy. Stanowią niezbędny warunek ogólnego rozwoju przynoszącego poprawę bytu lokalnej społeczności, poprzez zwiększenie dochodów budżetowych, poprawę infrastruktury, a poprzez to stymulują napływ kolejnych inwestorów. Właściwa polityka sprzyjająca rozwojowi przedsiębiorczości na terenie gminy polega na zorganizowaniu własnej działalność i wykonywaniu swoich zadań zgodnie z przyjętą strategia rozwoju. Poprzez konsekwentne realizowanie zaplanowanych zadań i za pomocą wszelkich dostępnych instrumentów, gmina może doprowadzić do rozwoju społeczno-gospodarczego lub zahamować ten proces na swoim terenie. Celem pracy jest przedstawienie znaczenia rozwoju przedsiębiorczości na terenie gminy oraz instrumentów, którymi może się posługiwać gmina stymulując rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Analizie poddano gminę Stary Sącz, wraz z prezentacją działań, mających na celu wspieranie rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Przedstawiono instrumenty wykorzystywane przez gminę oraz wskazano wady w realizacji omawianej polityki.Pozycja Płacowe i pozapłacowe elementy motywowania w zarządzaniu zasobami ludzkimi - na przykładzie TP S.A. Obszar Telekomunikacji w Nowym Sączu(2005) Gancarczyk Anna; Wdowiak, WojciechMotywowanie za pomocą płac w warunkach konkretnego przedsiębiorstwa wymaga stworzenia systemu płac określanego często mianem efektywnego czy skutecznego. System wynagradzania przedsiębiorstwa można nazwać efektywnym, gdy poprzez regulację zachowań pracowników, wpływa na osiągnięcie celów organizacji, przy jednoczesnym zaspokojeniu potrzeb osób zatrudnionych. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie systemu wynagradzania w Telekomunikacji Polskiej S.A. oraz ocena jego efektywności, poparta badaniami satysfakcji celem uzyskania informacji o zapatrywaniach pracowników na narzędzia motywacyjne stosowane przez firmę.