Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Garbarz, Norbert"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Strategia rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie F.H.U. "GL" Sp. J.
    (2010-06-17 14:03:21) Garbarz, Norbert; Jaki, Andrzej
    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie w jaki sposób dokonuje się wyboru metody zarządzania, metod wspierających oraz jak formułuje się podstawowe kierunki rozwoju przedsiębiorstwa wraz ze spodziewanymi efektami rozwoju i pokazaniem wpływu strategii rozwoju na konkurencyjność przedsiębiorstwa. W związku z powyższym, sformułowana strategia przedsiębiorstwa zawiera główny jego cel – rozwój oraz umocnienie pozycji przedsiębiorstwa na lokalnym rynku oraz zmaksymalizowanie zysków właścicieli. Wiąże się to z pozyskaniem nowych klientów, z uzyskaniem większych obrotów, a co za tym idzie z maksymalizacją zysku. Właściciele i wykonawcy formułując plany strategiczne i przygotowując scenariusze spodziewanych zdarzeń w przyszłości lepiej rozpoznają zarówno rynek i jego potrzeby, jak i własne możliwości. Prowadzi to do uczenia się własnej firmy, jej możliwości w dniu dzisiejszym oraz w najbliższych latach. Następuje integracja kadry wokół celów i planów strategicznych. Pozwala to na elastyczne dostosowywanie się do zmian zachodzących na rynku, a także wewnątrz organizacji przedsiębiorstwa. Kolejnymi zaletami są: zajmowanie pozycji przedsiębiorstwa na rynku odbywa się przez zastosowanie usystematyzowanej metody znajdowania drogi do świadomości klientów, lepsza koordynacja zadań z lepszym sprawowaniem kontroli, nawiązywanie bliższych kontaktów z końcowymi użytkownikami produktów (wyrobów i usług) firmy, lepsze zrozumienie ich potrzeb, uwarunkowań i ograniczeń, dla odpowiedniego dostosowania produktów, większa elastyczność funkcjonowania przedsiębiorstwa, co pozwala na utrzymywanie stałości powiązań kooperacyjnych, lepsze rozpoznawanie tajemnic konkurencji oraz pełniejsze dostosowanie się do potrzeb i wymagań, zapewnienie ciągłości dostaw produktów pomimo zmienności rynku.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi