Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Garwol, Monika"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy "X"
    (2013-07-18 20:37:19) Garwol, Monika; Czarnecki, Piotr
    Tematem pracy magisterskiej jest zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy „X”. Nad znaczeniem wiedzy zastanawiał się nawet sam Platon. Współcześnie jest ona czynnikiem decydującym o osiągnięciu sukcesu. Badania przeprowadzone zostały na organizacji, która obecnie działa w branży taboru kolejowego. Przedstawiono pięć rodzajów badań, takich jak: Navigator Skandii, Broker Technologii, Zrównoważona Karta Wyników, Monitor Aktywów Niematerialnych (IAM) oraz IC Rating. Spośród nich, przedsiębiorstwo zostało przeanalizowane przy wykorzystaniu metody Nawigatora Skandii oraz IC Rating. Zastosowane metody wymagają dłuższego okresu realizacji, dlatego ich samo przeprowadzenie trwało około 6 tygodni. Po tym czasie została przeprowadzona ocena firmy pod względem kształtowania, rozwoju i wykorzystania wiedzy. Niestety wynik nie jest zadowalający, ale i też nie najgorszy. Wpływ na taki, a nie inny wynik miał głównie stosunek kierownictwa do swoich podwładnych. Nie zawsze bowiem potrafią oni dostrzec potrzeby ludzkie, które po zaspokojeniu owocowałyby efektywnym przepływem wiedzy między nimi. Współpraca jest elementem niezbędnym, aby wiedza, która mimo woli powstaje w każdym przedsiębiorstwie, mogła rozwijać się w sposób poprawny. Efektem tego byłaby chęć jej przekazywania innym współpracownikom co sprzyjałoby rozbudowie kapitału intelektualnego.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi