Przeglądaj wg Autor "Garwol, Tomasz"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Badanie i ocena jakości świadczonych usług na podstawie Firmy Norlys(2012-09-17 18:05:03) Garwol, Tomasz; Sidor, MariaPraca została poświęcona badaniu jakości usług oraz określeniu poziomu satysfakcji klientów. Badania prowadzono z wykorzystaniem: grup fokusowych, burzy mózgów oraz kwestionariusza ankiety, w którym uczestniczyli pracownicy oraz klienci firmy Norlys, którzy w sierpniu odwiedzili punkt sprzedaży. Wyniki badania w większości wykazały zadowolenie klientów z usług świadczonych przez firmę, ale pozwoliły też wyłonić obszary, w których istnieje szansa poprawienia jakości usług sprzedażowych. Zauważono problemy przedsiębiorstwa co umożliwiło opracowanie sposobów ich rozwiązania oraz wprowadzenia potrzebnych zmian. Celem ankiety jest bowiem rozpoznanie czynników wpływających na poziom zadowolenia klientów, dzięki czemu firma może spełniać ich oczekiwania.