Przeglądaj wg Autor "Gawlik, Tomasz"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja System bankowości elektronicznej Alior Banku(2011-02-26 08:07:18) Gawlik, Tomasz; Wójcik, TadeuszTematem pracy jest system bankowości elektronicznej Alior Banku S.A. Bank ten udostępnia swoim klientom w ramach bankowości elektronicznej takie kanały dostępu jak: bankowość internetowa, bankowość mobilna i bankowość telefoniczna. W pracy udało się przekazać informację na temat polskiego systemu bankowego, bankowości elektronicznej oraz różnych jej definicji, które kształtowały się przez lata. Znajdziemy w niej szczegółowy opis kanałów dostępu bankowości elektronicznej, jakie oferuje Alior Bank. Alior Bank jest ”młodym” bankiem na polskim rynku, jest to ogólnopolski bank uniwersalny, obsługujący wszystkie segmenty rynku w ramach dwóch pionów: detalicznego i biznesowego. Bank ciągle poszerza swoją ofertę np. o produkty ubezpieczeniowe do konta, ma nowoczesny system bankowości elektronicznej, w której klient bez wychodzenia z domu może zawrzeć umowę o konto czy rachunek maklerski lub dokonać przelewu przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Alior Bank od początku kieruje się odpowiedzialnym podejściem do biznesu, kształtując ofertę produktową i zasady działania zgodnie z opiniami i propozycjami Klientów, kładąc nacisk na rozwój długotrwałych relacji z Klientami, zapewniając godne warunki pracy i rozwój pracowników oraz dbając o ochronę środowiska.Pozycja Wykorzystanie marketingu w przedsiębiorstwie(2009-07-03 14:41:37) Gawlik, Tomasz; Rawski, MarekPraca poświęcona jest tematyce marketingu w małych i średnich firmach. Ma na celu przede wszystkim przedstawienie problematyki działania firm w ramach marketingu mix. W rozdziale pierwszym, omówiono podstawy koncepcji marketingu, którego celem jest wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta, próbując odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłując te potrzeby uświadamiać i pobudzać a nawet je kreować. Najważniejszym punktem tegoż rozdziału jest skupienie się na instrumentach marketingu mix, którymi posługują się firm dla zwiększenia popytu na swój produkt. Bardzo istotnym fragmentem pacy jest rozdział drugi, w którym starano się przybliżyć funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw na terenie Polski, ogólne cele i misje przedsiębiorstwa, także formy organizacyjno-prawne, które musi spełniać każde przedsiębiorstwo działające na rynku. Rozdział trzeci przedstawia firmę Prima S.A., które jest obecnie na drugim miejscu, pod względem sprzedaży, producentem kawy w Polsce. Głównym celem tego rozdziału jest pokazanie jak firma przyciąga i zachęca potencjalnych klientów, a także jak dba i tworzy lojalne z nimi kontakty.