Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gawlik, Wioleta"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie jakością na przykładzie przedsiębiorstwa "X"
    (2011-10-28 10:30:41) Gawlik, Wioleta; Czarnecki, Piotr
    Celem niniejszej pracy jest analiza procesu wdrożenia systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie X. Została ona dokonana na podstawie dokumentacji wewnętrznej i obserwacji pracowników w miejscu pracy. W wyniku badań dokonano odpowiedzi na postawione pytania badawcze. Pracownicy jako korzyści wdrożenia ISO wskazali: wzmocnienie pozycji na rynku, wzrost satysfakcji klientów, zmniejszenie strat i braków z tytułu niskiej jakości świadczonych usług, określenie zasad organizacji pracy i odpowiedzialności. Natomiast jeśli chodzi o koszty związane z wdrożeniem to ograniczyły się one do kosztów szkoleń oraz audytowania i certyfikowania przez zewnętrzną firmę certyfikującą. Większość zadań związanych z certyfikacją została wykonana przez pracowników przedsiębiorstwa X w związku z ich potencjałem i odpowiednimi kompetencjami. Wdrożenie systemu zarządzania jakością sprzyja podniesieniu efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa jako całości, a zwłaszcza w zakresie organizacji pracy i obsługi klienta. Wnioski takie stworzono na podstawie analizy ankiet badających poziom satysfakcji klienta sprzed wdrożenia ISO i po jego wdrożeniu. Dokonana została analiza dokumentacji związanej z przygotowaniem i utrzymaniem ISO, zaprezentowane zostały procedury obowiązujące w przedsiębiorstwie oraz polityka jakości przedsiębiorstwa X.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi