Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gawron, Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza strategiczna i diagnoza rozwoju edukacji na przykładzie gminy Nawojowa
    (2011-12-16 10:30:04) Gawron, Anna; Wołowiec, Tomasz
    Jednym z wiodących i najbardziej odpowiedzialnych zadań władz gminnych wobec społeczeństwa jest edukacja. Gminy poszukują, więc spójnej i efektywnej polityki w tym obszarze. Wiąże się to z poszukiwaniem optymalnej, długofalowej strategii na różnych szczeblach edukacji samorządowej. Ważnym aspektem w tych procesach pozostają kwestie związane z dbaniem o jakość i poziom świadczonych usług, oraz ich nieustanne podnoszenie. Wstąpienie Polski do krajów Unii Europejskiej, też wymusza przestrzeganie pewnych standardów i kształcenia w innych kierunkach niż dotychczas. Działania podejmowane na rzecz edukacji powinny angażować wszystkich i mieć charakter planowy, a jako cel powinny stawiać sobie podnoszenie wykształcenia i zdobywanie wiedzy jako wspólnego dobra. Prezentowana praca jest analizą strategii dotyczącej jednostek edukacyjnych w obrębie gminy Nawojowa. Dokonana została pełna analiza zagrożeń, słabych i mocnych stron w oparciu o diagnozę dotyczącą naborów oraz zasobów kadrowych jednostek oświatowych gminy Nawojowa.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi