Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gazda, Piotr"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Outsourcing – analiza oraz ocena
    (2012-12-12 10:51:20) Gazda, Piotr; Wołowiec, Tomasz
    Outsourcing – analiza oraz ocena. Na podstawie analizy najważniejszych typów outsourcowania można było stwierdzić o ich efektywności i przydatności. Różne mechanizmy wskazywały na pozytywny efekt wdrożenia outsourcingu, np. outsourcing kapitałowy gdzie sami pracownicy danej firmy tworzą niejako nowe miejsca pracy w nowej firmie, czy też outsourcing kontraktowy gdzie daną funkcjonalność można przenieść na wykonawstwo zewnętrzne. Analiza światowa outsourcingu wskazuje dodatkowo na ciągłą ekspansję oraz rozbudowywanie się tych działań gospodarczych. Światowe potęgi outsourcingu takie jak Indie czy Irlandia wskazują drogę innym państwom. Polska znajduje się w czołówce rozwijających się państw outsourcujących. Głównymi produktami są usługi IT (helpdesk, zarządzanie, grafika), HR, usługi czystości oraz usługi ochroniarskie. Trzeba wziąć pod uwagę różne czynniki takie jak region, polityka lokalna, zwyczaje czy też religia. Do przeprowadzenia poprawnego wydzielenia należy dokonać skrupulatnych analiz lokalnych przedsiębiorstwa oraz w firmie (firmom) które są proponowane dla wykonania danej czynności dla zlecającego. Analiza ta musi zostać sprawdzona przez ekspertów w celu wyeliminowania ewentualnych problemów, które mogą wyniknąć w trakcie wdrożenia. Należy również zadbać o odpowiednią kontrolę po wdrożeniu outsourcingu oraz komunikację. Nie należy wybierać outsourcingu jako tylko narzędzia do zwalniania pracowników oraz oszczędności.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wdrożenie systemu biletowania dla potrzeb Działu IT w oparciu o oprogramowanie OTRS
    (2010-07-15 00:01:37) Gazda, Piotr; Skóraś, Piotr; Ruchała, Radosław
    Wraz ze wzrostem ilości zgłoszeń problemów i awarii wzrosło zapotrzebowanie na system który pozwoliłby znacznie usprawnić zarządzaniem takimi zgłoszeniami. Tak też i było w przypadku WSB-NLU działu IT, który wyraził zapotrzebowanie na takowy system. W dzisiejszych czasach mamy możliwość wyboru ogromnej ilości podobnych systemów. Do projektu, który ma za zadanie wspierać dział IT, wybrano system OTRS który został zaprojektowany tak, aby zapewnić szybką obsługę problemów zgłaszanych do działów IT, wsparcia, helpdesk, itp. W pracy przedstawiona została analiza funkcjonalności systemu OTRS na tle aktualnego systemu CKM używanego w DIT WSB-NLU. Instalacja i konfiguracja systemu OTRS na platformie Linux PLD 2.6.32.9-bare-vserver oraz odpowiednich pakietów wymaganych do prawidłowego działania systemu. Ponieważ platforma na której system OTRS-DIT został umieszczony nie jest wspierana przez sam system, przedstawione zostały niezbędne zmiany których trzeba było dokonać w trakcie instalacji. Zaprezentowano także aktualizację systemu i przeanalizowano problemy które wynikły w jej trakcie. Przedstawione zostały także przygotowania odpowiedniej bazy danych MySQL oraz podłączenie systemu OTRS do Active Directory. Do zaprezentowania poprawności oraz stabilności działania systemu przeprowadzono testy obciążeniowe poprzez wygenerowanie odpowiedniej ilości maili. W późniejszych etapach widać wygląd gotowej instalacji, szkolenie, a także przykładowe scenariusze ukazujące funkcjonalność systemu.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi