Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gibas, Wojciech"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wizja i misja organizacji i ich rola w teorii i praktyce na przykładzie firmy Coca-Cola HBC Polska
    (2012-08-29 09:31:34) Gibas, Wojciech; Jabłecka-Prysłopska, Julita
    Poniższa praca przedstawia znaczenie misji oraz wizji organizacji, zarówno w teorii jak i w praktyce. W pracy tej rola misji i wizji została omówiona na przykładzie firmy Coca- Cola HBC Polska. Podstawowe pytanie badawcze mojej pracy dotyczyło tego, jaki jest stopień zaangażowania firmy Coca Cola w realizację założonej przez siebie wcześniej misji i wizji. Stopień zaangażowania będzie mierzony na podstawie wkładu pracy w realizowaniu celów firmy przez zespół pracowników. Według przeprowadzonych w pracy badań, CCHBC zrealizowała swoje zamierzone cele, ale wciąż pojawiają się nowe wyzwania i przedsięwzięcia, którym firma ma za zadanie sprostać. Ma to służyć temu, aby w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu firma mogła odnosić ciągły sukces . Coca-Cola jako firma jest z pewnością liderem na rynku dóbr szybko zbywalnych i jest postrzegana jako nr 1 dla klientów jako produkt.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi