Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gibiec, Wojciech"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Zarządzanie projektami nakierowane na wzrost wartości klienta
    (2006) Gibiec, Wojciech; Cwynar, Wiktor
    Autor pracy pragną połączyć zagadnienia związane z wartością przedsiębiorstwa, aspektami znaczenia wartości dla rozwoju przedsiębiorstwa oraz nawiązać do tematu zarządzania projektami oraz kształtowania relacji z kluczowymi klientami. Celem pracy jest udowodnienie hipotezy, zgodnie z którą, odpowiednia polityka w zakresie prowadzenia projektów z położeniem nacisku na klienta przynosi wymierne korzyści. Właściwe bowiem prowadzenie projektów z uwzględnieniem kształtowania relacji z klientem, odpowiednie położenie nacisku na zadowolenie klienta, a także budowanie z nim długookresowej więzi przyczynia się do wzrostu wartości firmy i klienta. Sformalizowanie działań w ramach koncepcji zarządzania projektami oraz uświadomienie pracownikom ważności niematerialnych czynników budowania wartości przyczyniają się do rozwoju organizacji. Wzrost wartości klienta jest nieocenionym wskaźnikiem. Coraz bliższa współpraca z naszymi partnerami przekłada się na nową wiedzę, jaką nabywamy oraz na kolejne, zdobywane z trudem doświadczenie.
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Zarządzanie projektami nakierowane na wzrost wartości klienta
    (2006) Gibiec, Wojciech; Cwynar, Wiktor
    W pracy połączono zagadnienia związane z wartością przedsiębiorstwa, aspektami znaczenia wartości dla rozwoju przedsiębiorstwa oraz nawiązano do tematu zarządzania projektami oraz kształtowania relacji z kluczowymi klientami. Celem pracy jest udowodnienie hipotezy, zgodnie z którą, odpowiednia polityka w zakresie prowadzenia projektów z położeniem nacisku na klienta przynosi wymierne korzyści. Właściwe bowiem prowadzenie projektów z uwzględnieniem kształtowania relacji z klientem, odpowiednie położenie nacisku na zadowolenie klienta, a także budowanie z nim długookresowej więzi przyczynia się do wzrostu wartości firmy i klienta.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi