Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gniewek, Alina"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Sposoby promocji i reklamy sportu jeździeckiego w Polsce
    (2015-06-25 14:42:11) Gniewek, Alina; Jasieński, Michał
    W pracy poruszone zostało zagadnienie problemu jakim jest promowanie i reklamowanie sportu jeździeckiego w Polsce w odniesieniu do różnych grup docelowych. Badanie ankietowe przeprowadzone zostało na grupie 30 osób. Założeniem pracy oraz badania było rozpoznanie faktycznej znajomości sportu jeździeckiego w Polsce oraz ewentualnych braków w promocji, które mogą zostać udoskonalone. W badaniu udało się uzyskać informację iż sport jeździecki w Polsce promuje się dobrze, jednak istnieje wiele niedociągnięć i kwestii, które powinny ulec poprawieniu. Równocześnie poruszone zostały najważniejsze kwestie dotyczące promocji i jej narzędzi, historii jeździectwa oraz definicji sportu. W pracy zawarte zostało wiele przykładów obecnych działań promocyjnych w zakresie sportu jeździeckiego dotyczących zarówno organizacji zawodów jak i sprzedaży produktów oraz usług. Jak wynika z badania respondenci nie uważają tego sportu za bardzo popularny a duża liczba odbiorców kampanii promocyjnych nawet nie pamięta reklam, które widzieli. Ponadto, działania promocyjne są skierowane w większości do osób już znających ten rynek, a osobom nie mającym związku z końmi nie są dostarczane odpowiednie bodźce informacyjne wzbudzające zainteresowanie tym sportem. Promocja sportu jeździeckiego powinna być ukierunkowana na różne grupy odbiorców, a strategia promocyjna powinna w większym zakresie stosować dostępne narzędzia promocji i reklamy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi