Przeglądaj wg Autor "Gola, Magdalena"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Zachowania konsumentek wobec reklamy prasowej perfum markowych(2011-03-30 12:58:49) Gola, Magdalena; Tomalska, HalinaNiniejsza praca magisterska zawiera analizę postaw i zachowań kobiet wobec reklamy markowych perfum zamieszczanej w prasie. Obszar merytoryczny pracy obejmuje analizę rodzajów reklam według przyjętych kryteriów oraz ukazuje specyfikę reklamy prasowej. Jednocześnie ukazane zostały możliwości reklamy prasowej w komunikowaniu się z konsumentkami. Metodologia badań skupiła się nakreśleniu problemu, celów i hipotez. Pierwsza z nich twierdzi, że kobiety preferują perfumy markowe i są skłonne do sprawdzania jakości nowych marek oraz zmiany perfum co pewien czas. Druga zaś ma na celu zweryfikowanie, czy kobiety są zainteresowane reklamą prasową, która skłania je do zakupu konkretnego produktu. Badania przeprowadzono metodą ankietową, posługując się kwestionariuszem jako narzędziem badawczym. Podmiotami badawczymi były młode kobiety wyróżniające się wiekiem, wykształceniem oraz sytuacją materialną. W rezultacie badań sformułowano wnioski dotyczące tego, w jakich okolicznościach reklama prasowa perfum markowych jest skuteczna i skupia uwagę czytelniczek.