Przeglądaj wg Autor "Golonka, Katarzyna"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Analiza wizerunku Dziennika Polskiego(2012-09-27 22:32:12) Golonka, Katarzyna; Rutkowski, MarekProces kształtowania wizerunku na rynku jest coraz ważniejszym składnikiem działań marketingowych, zwłaszcza w warunkach narastającej konkurencji. Podstawą wszelkich działań w tym zakresie jest skuteczna komunikacja. Dotyczy to w szczególności przedsiębiorstw usługowych oraz tych, w których wizerunek jest podstawowym kryterium wyboru przez klienta. Przykładem może być rynek prasowy – czytelnicy wybierają ten tytuł, który posiada w ich opinii najlepszy wizerunek, a więc jest rzetelny, wiarygodny i opiniotwórczy. W tym przypadku klienci (czytelnicy) w większym stopniu kierują się reputacją gazety niż faktyczną jej ofertą. Praca przybliża zagadnienia związane z kreowaniem wizerunku i budowaniem świadomości marki na przykładzie Dziennika Polskiego. Praca ma charakter badawczy. Badania zostały przeprowadzone w celu określenia, jaki wizerunek Dziennika Polskiego funkcjonuje w lokalnej społeczności czytelników tej gazety w Nowym Sączu.