Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gorla, Barbara"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Ocena strategii rozwojowej Firmy Click Community Sp. z o.o.
    (2015-11-09 09:51:34) Gorla, Barbara; Pająk, Wojciech
    Niniejsza praca dotyczy oceny strategii rozwojowej w krakowskiej Agencji Interaktywnej Click Community. Celem pracy jest udzielenie odpowiedzi na pytanie czy firma wybrała dobry kierunek swojego rozwoju przy wykorzystaniu metod portfelowych. Badany okres działalności firmy w branży internetowej w Polsce przypada na ubiegły i bieżący rok. Dotyczy okresu, w którym Firma podjęła decyzję o rozszerzeniu dotychczasowej działalności o nowe wyspecjalizowane dywizje m.in. pozycjonowanie w Internecie. Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy prezentuje zarządzanie strategiczne, jego pojęcie, istotę, cele oraz charakterystykę procesu zarządzania strategicznego, jaką spotykamy w literaturze przedmiotu. W rozdziale drugim znajduje się charakterystyka firmy Click Community. Przedstawiono charakterystykę sektorów działalności, zakres działalności i charakterystykę usług oraz organizację firmy. Rozdział trzeci zawiera charakterystykę strategii rozwojowej i w agencji Click Community oraz analizę strategiczną a przede wszystkim metody portfelowe dotyczące potencjału przedsiębiorstwa takie jak: macierz BCG, McKinseya i macierz ADL. Omówiono też metody otoczenia konkurencyjnego w tym koncepcja Portera, punktowa ocena atrakcyjności sektora oraz mapa grup strategicznych. Rozdział kończy wykorzystanie omówionych metod analizy do zbadania potencjału, pozycji konkurencyjnej oraz określenia stosowanych strategii przez firmę. Ostatnim rozdziałem jest podsumowanie pracy wraz z wnioskami końcowymi.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi