Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Gromek, Kamil"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Analiza sposobów kształtowania strategii dystrybucji firmy "Man - Star Truks"
    (2002) Gromek, Kamil; Piekarz, Halina
    Działalność dystrybucyjna przedsiębiorstwa stanowi ważne ogniwo w jego działalności rynkowej. Dotyczy zarówno procesów pozyskiwania, magazynowania i dystrybucji produktów, jak i aspektów właściwego rozpoznania potrzeb rynku, wyboru właściwych kanałów dystrybucji, z uwzględnieniem typu produktu, docelowego konsumenta, specyfiki rynku, itp. Szczególnie ważnie staje się to w przypadku firm typowo handlowych, jak ta, której analiza działalności dystrybucyjnej została podjęta w niniejszym opracowaniu. Celem niniejszej pracy jest analiza procesów związanych z szeroko pojętą dystrybucją produktów na przykładzie firmy MAN-STAR TRUCKS. Zaprezentowano zagadnienia związane z tematyką kanałów dystrybucji, zalet i wad poszczególnych ich typów, a także sposobów projektowania i zarządzania dystrybucją. Wskazano ewentualne konflikty, które mogą powstawać w poszczególnych kanałach i sposoby, jak można je przewidywać i w porę im zapobiegać. Podjęto również problematykę logistyki w dystrybucji - a więc strategii logistycznych, kosztów występujących w logistyce i analizę zachodzących procesów. Opisano czynniki determinujące strategię dystrybucji firmy - głównych konkurentów, udziały poszczególnych firm w rynku, strategie cenowe, oraz rozwój sieci dealerskich w Polsce. Dokonano analizy kierunków budowy kanałów dystrybucji badanej firmy, rozwoju działu sprzedaży i sieci dealerskiej w kraju, wybór optymalnych dróg i sposobów dystrybucji i sprzedaży produktów w Polsce, a także pewnych narzędzi służących rozpoznawaniu rynku i optymalizacji procesów dystrybucji. Za pomocą analizy SWOT, wskazano zarówno mocne, jak i słabe strony przedsiębiorstwa, definiując pojawiające się szanse i zagrożenia ze strony otoczenia firmy, które we właściwym momencie rozpoznane, pozwalają na szybką reakcję i dostosowanie się do aktualnych wymagań i tendencji na rynku.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi